کد خبر : 1797352 | 19 آذر 1400 ساعت 17:05 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

با یک گل و یک پاس‌گل؛

شهر خودرو قربانی اسلحه شکاری قلعه‌نویی

مهاجم جوان گل‌گهری‌ها بعد از 7 بازی انتظار برای گلزنی برای گل‌گهر، موفق به درخشش در لباس تیم سیرجانی شد.

شهر خودرو قربانی اسلحه شکاری قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که یونس شاکری به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار کادرفنی گل‌گهر نیست، برای دیدار هفته نهم مقابل شهر خودرو، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا از تک مهاجم استفاده کند و مرتضی تبریزی و بایناما را نیمکت‌نشین کرد و به رضا شکاری اعتماد کرد تا این مهاجم جوان و 23 ساله فرصت درخشش مقابل شهر خودرو را داشته باشد.

 

شکاری در نیمه نخست کم‎فروغ بود و نتوانست دروازه رقبا را تهدید کند، اما در نیمه دوم درخشید و بهترین بازیکن تیمش بود؛ او ابتدا روی یک ضربه ایستگاهی دروازه شهر خودرو را تهدید کرد که با بدشانسی شوت دیدنی شکاری به گل نرفت؛ اما بعد از این موقعیت، شکاری روی دور افتاد و چند نوبت دیگر دروازه حریف را تهدید کرد.

 

سرانجام مهاجم جوان گل‌گهر موفق شد برای سعید صادقی گل بسازد و با یک پاس چیپ دیدنی زمینه‌ساز تساوی تیمش شد؛ بعد از این گل، بلافاصله رضا شکاری با تلاش‌های فوق‌العاده خود موفق شد پاس کات‌بک زکی‌پور را به گل تبدیل کند.

 

رضا شکاری با این درخشش توانست نقش اصلی را در کامبک شاگردان قلعه‌نویی در مشهد ایفا کند و برای نخستین‌بار در فصل جدید لیگ برتر، گل بزند و پاس‌گل به نام خود ثبت کند.

 

عکس:احمد هادی

 

دیدگاه‌ها