کد خبر : 1797358 | 19 آذر 1400 ساعت 17:19 | 7.1K بازدید | 13 دیدگاه

کامبکی علیه ادامه بالانشینی سپاهان؛

گل‌گهر، دوباره صدرنشین لیگ فوتبال ایران

شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی در مصاف جذاب و دشوار در مشهد موفق شدند بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از پیروزی 6 امتیازی هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان و رسیدن به صدر جدول، روز گذشته طلایی‌پوشان اصفهانی در خانه صنعت نفت آبادان را شکست دادند و موفق شدند حداقل برای 24 ساعت صدر جدول را در اختیار خود داشته باشند و امیدوار بودند تا شهر خودرو بتواند در خانه گل‌گهر را متوقف کند و صدرنشینی آن‌ها تمدید شود.

 

اما در مشهد امروز شاگردان قلعه‌نویی برای بازپس‌گیری صدر جدول خود را به آب و آتش زدند؛ هر چند ابتدا این قرمز و مشکی‌پوشان شهر خودرو بودند که به گل برتری رسیدند اما در ادامه تعویض خوب قلعه‌نویی، ریتم بازی را به سود گل‌گهر تغییر داد و آن‌ها موفق شدند کامبک بزنند و دست پر مشهد را ترک کنند.

 

سه امتیازی که باعث شد تا گل‌گهر هم امتیاز با سپاهان و آلومینیوم اراک شود اما پیروزی در بازی رودررو و هم‌چنین گل زده بیشتر باعث شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی بالاتر از دو رقیب دیگر خود بتوانند یکه‌تاز جدول رده‌بندی شوند و به مانند هفته هشتم، هفته نهم را هم در بالاترین نقطه جدول به پایان ببرند.

 

نکته دیگر اینکه شکست‌ناپذیری سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی یک هفته دیگر هم تمدید شد و حالا آن‌ها در کنار آلومینیوم و استقلال برای نهمین هفته متوالی در مقابل رقبای‌شان شکست نخوردند.

 

دیدگاه‌ها