کد خبر : 1797370 | 19 آذر 1400 ساعت 17:41 | 10.4K بازدید | 6 دیدگاه

هواداران نفت مسجد سلیمان خوشحالم کردند؛ 

تارتار: هر کس این بازی را دید، لذت برد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمش در نیمه دوم توانسته آن چیزی که می خواسته را اجرا کند.

تارتار: هر کس این بازی را دید، لذت برد 

 به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی تیمش در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اینطور حرف هایش را در رابطه با تساوی یک یر یک در این مسابقه آغاز کرد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می خواهم در مورد هواداران و لیدرهای با معرفت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان صحبت کنم. درست است که بودنشان در ورزشگاه به نفع تیم ما نبود، اما وقتی آنها را دیدم، استقبال کردند و امیدوارم روزی برسد که هواداران دوباره به استادیوم ها بیایند. مخصوصا هواداران این شهر که تیمشان را عاشقانه دوست دارند. واقعا وقتی دیدمشان خیلی خوشحال شدم و هیچ اعتراضی هم به ناظر نداشتیم. دوست داشتیم هوادارها باشند تا بازی جذاب تر بشود.


او در مورد بازی ادامه داد: هر دو تیم برای بردن بازی کردند. نیمه اول یک بازی تقریبا پایاپای بود که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و اگر اشتباه نکنم گل به خودی هم بود. ولی قبلش به نظرم تمام توپ از تمام خط رد شد و امیدوارم کارشناسی بشود و داور اشتباه نکرده باشد، چون اینطوری حق به حق دار رسیده و هیچ اعتراضی هم وجود ندارد.


او سپس با اشاره به روند نیمه دوم اضافه کرد: در نیمه دوم با توجه به شناختی که در نیمه اول پیدا کردیم، سعی کردیم از یک جناح بیشتر حمله کنیم. تا زمان گل یک مقدار بی نظم بودیم ولی در ادامه فکر می کنم موقعیت های بهتری نسبت به نفت داشتیم. نفت هم روی یک ایستگاهی خوب عمل کرد و توپ به تیرک خورد و می توانستند برنده بازی باشند.


بخش پایانی حرف های تارتار هم اینطور مطرح شد: در مجموع درست است که بازی دو گل داشت ولی بازی خیلی جذاب بود و آنهایی که در ورزشگاه بودند و از تلویزیون بازی را دیدند از تماشای این مسابقه لذت بردند.

دیدگاه‌ها