کد خبر : 1797376 | 19 آذر 1400 ساعت 18:01 | 15K بازدید | 6 دیدگاه

مطمئن باشید شهر خودرو جزو 10 تیم اول می‌شود؛

میثاقیان: کل تیم‌مان به ارزش یک بازیکن گل‌گهر است!

سرمربی شهر خودرو از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد اما معتقد بود که تیمش امروز می‌توانست پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

میثاقیان: کل تیم‌مان به ارزش یک بازیکن گل‌گهر است!

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که مشهدی‌ها امروز گل اول را مقابل گل‌گهر به ثمر رساندند اما در ادامه، کامبک این تیم سیرجانی باعث شد تا بازهم اولین پیروزی شاگردان میثاقیان در فصل جدید به ثبت نرسد و آن‌ها دست خالی میدان مسابقه را ترک کنند؛ اکبر میثاقیان بعد از اتمام بازی، در کنفرانس خبری حاضر شد و در جمع اصحاب رسانه صحبت کرد.

 

اکبر میثاقیان در نشست خبری 20 دقیقه‌ای خود پس از شکست مقابل گل‌گهر، جدال لفظی تندی با خبرنگاران مشهدی داشت.

 

اگر عکاشه دومی را می‌زد، شاید می‌بردیم

او با اشاره به تفاوت‌های دو تیم گفت: بد بازی نکردیم و شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم؛ بازیکنان ما بعد از زدن گل اول فکر کردند بازی تمام شده است. دستمزد یک بازیکن آنها هزینه یک سال باشگاه ما است؛ اگر گل دوم را عکاشه می‌زدیم شاید 2-1 می‌بردیم اما به هر حال فوتبال بود و تیم گل‌گهر با تجربه‌تر بود و بازی را برد.

 

این شکست تلخ است چون می‌توانستیم ببریم

میثاقیان در واکنش به سوال خبرنگاری درباره این‌که شکست امروز، شکست تلخی بود، گفت: همه شکست‌ها تلخ است؛ این اولین باخت من نبود، تا الان هزار بازی را بردم و باختم. تلخ است چون ما شانس داشتیم بازی را ببریم. از لحاظ روحی و روانی روی تیم ما تحت فشار است و بعد از گل هم عقب‌نشینی کردیم.

 

شهر خودرو جزو 10 تیم برتر می‌شود

سرمربی شهر خودرو با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این تلاش نشانه تیم ماست؛ چه من باشم و چه نباشم، شهر خودرو جزو 10 تیم اول جدول خواهد بود و در لیگ برتر خواهد ماند.

 

دوست داشتم امروز لبخند به لب هواداران بیاید اما ...

اکبر میثاقیان با درخواست دوباره برای دوست و آشتی در استان توضیح داد: اگر کمک کنند تیم مشهد بیاید وضعیت بهتر می‌شود؛ من آمدم که کمک کنم، اگر نمی‌آمدم شما می‌دانید که بازی دوم هم انجام نمی‌شد و من بچه‌ها را آوردم. الان هم در لیگ هستیم و اتفاق خاصی نیفتاده است.

 

میثاقیان با عذرخواهی از هواداران شهر خودرو گفت: این بازی را می‌بردیم مثل این بود که تمام لیگ را برده بودیم؛ گل‌گهر، سپاهان را برده بود. من تسلیم هستم و از هواداران عذر می‌خواهم. باید امروز بازی را می‌بردیم تا لبخند روی لب هواداران باشد.

 

تا امروز وظیفه‌ام را در شهر خودرو انجام دادم

این سرمربی کهنه‌کار که نامشخص درباره آینده‌اش در شهر خودرو صحبت می‌کرد، در واکنش به سوال خبرنگاران گفت: دیروز هم گفتم چه باشم چه نباشم این تیم سقوط نمی‌کند، روند تیم خوب است؛ وظیفه‌ام را تا الان انجام داده ام و به تیم کمک کرده‌ام این تیم مثل ابومسلم برای من است. ابومسلم تمام زندگی ام بود، آمده ام کمک کنم. کمکم این بود که تیم در لیگ برتر هست اگر نبودم شاید تیم اوت می شد. این تیم بحث فنی ندارد. مسایل دیگری دارد. هر هفته می گویند این اتفاق و آن اتفاق می افتد.

 

3-2 بازیکن اضافه شوند، این تیم دیگر مشکلی ندارد

او با اشاره به حواشی گفت: بازیکنان در هول و ولا هستند که چه اتفاقی رخ می‌دهد تیم به تهران می رود یا به مشهد می رود؟ اگر سه چهار بازیکن به این تیم اضافه شوند تیم در جدول می‌ماند؛ قول میدهم این تیم مشکلی نخواهد داشت. 

 

اکبر میثاقیان درباره این‌که 2 امتیاز چگونه می‌گوید تیم در لیگ برتر می‌ماند، پاسخ داد: من نمی خواهم ایراد بگیرم؛ تعداد بازیکنان ما کم هستند و در برخی پست‌ها یار نداریم. نصفه بازیکن هم نیاوردم، فقط عکاشه بعد از آمدن من آمد.

 

من حرف همسرم هم برای ترکیب گوش نمی‌کنم چه رسد به مالک!

سرمربی شهر خودرو درباره این‌که مالکیت باشگاه اعلام کرده همه چیز را فراهم آورده و اگر مشکلی است از کادرفنی بوده، گفت: اگر من را می شناسید که در فوتبال بوده‌ام و به اینجا رسیده‌ام؛ هیچ وقت کسی به من نمی‌گوید کدام بازیکن را در ترکیب بگذارم. اگر همسرم هم به من بگوید که از چه بازیکنی استفاده کنم گوش نمی کنم کار خودم را می‌کنم. من را می شناسید، زور مربیگری‌ام اینگونه است که کسی نمی‌تواند به من بگوید فلانی را بگذار فلانی را نبر و... اگر می‌خواهید با من ور بروید که هیچ!

 

 

 

من بچه امروز نیستم، شما امروز به فوتبال آمده‌اید

میثاقیان درباره سوال خبرنگاری مبنی بر سقوط شهر خودرو به لیگ یک در پایان فصل، پاسخ جالبی داد و گفت: شما را الان شناختم همان فردی هستی که در فضای مجازی به من توهین می کنی! چیزی به تو نمی‌گویم. من که بچه امروز نیستم شما امروز به فوتبال آمدید. من از سال 1350 در فوتبال هستم و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام، خودتان دیده‌اید 7 تیم به لیگ برتر آورده ام. تیم را بخواهید بالا بیاورید کار هرکسی نیست. چندین تیم را در لیگ برتر حفظ کرده ام و از خطر سقوط نجات داده‌ام.

 

من اولین مربی مشهدم و کارنامه‌ام مشخص است

او ادامه داد: تیم سیاه جامگان که اوت بود را نجات دادم؛ من برای کمک به این تیم آمده ام. روزی که از پدیده اخراج شدم دستیارم سرمربی شد تا امروز ناراحت بودم. آمدم که بگویم ناراحتم از برخی شما که یک نفر ننوشت چرا میثاقیان را اخراج کردید و دستیارش سرمربی شد. دیروز گفتم حالا می‌آیید و غصه‌ام را می‌خورید و می‌گوید چرا سرمربی این تیم شده‌اید تیم در حال سقوط است. آنهایی که فوتبال را می‌دانند می‌فهمند من اولین مربی این شهرم. افتخاراتم را در فوتبال این شهر دیده‌اید. من بچه امروز نیستم که سابقه ام مشخص است.

 

فکر کنید من هم یک مربی غیربومی هستم!

اکبر میثاقیان در پاسخ به این‌که چرا برای تمرین تیمش در تهران موضع نگرفته، توضیح داد: سید تو که من را می‌شناسی یک عمر باهم بوده‌ایم! نمی‌توانم در این مورد موضع بگیرم چه باید بگویم. فکر کن من یک مربی غیر بومی هستم. صدرصد من در نتایج تیم سهیم هستم.

 

زمانی که من را اخراج کردند چرا از من دفاع نکردید؟

سرمربی شهر خودرو درباره اضافه شدن سیدعباسی و حضور او در جایگاه ویژه در بازی امروز گفت: چه عیبی دارد. مالک تیم تمرینات را به خارج از استان برده من چه کنم؟ اگر من به تمرین نروم تیم به مشهد می‌آید؟ زمانی که من را اخراج کردند و دستیارم سرمربی شد از من دفاع کردید؟! زمانی که در هفته دهم من را از سیاه جامگان اخراجم کردند از من دفاع کردید؟

 

قلبم از بعضی حرف‌ها کنده شده است!

او ادامه داد: من در شهر خودرو موفق نبوده‌ام اما می‌گویم اگر تعامل شود و مسئولان استان کمک کنند و تیم به شهر مشهد برگردد و مسئولان استان آشتی بدهند تیم در لیگ برتر می‌ماند. شما همه به سمت من حمله می‌کنید. یک آقایی نوشته میثاقیان با کتانی و شلوار پاره به مشهد آمد و ما او را میثاقیان کرده‌ایم! من قلبم کنده شده است. من در مورد شغلم خودم صحبت می کنم.

 

من برای رفتن به تهران تابع باشگاه هستم

سرمربی شهر خودرو درباره اینکه چرا موافقت کرده تیم به تهران برود، گفت: من تابع باشگاه هستم و هر کجا بگویند تمرین می‌کنیم. شما اکنون می‌خواهید من را قانع کنید؟ ان‌شاءالله تیم نمی‌افتد. 5-6 امتیاز با تیم‌های بالاتر اختلاف امتیاز داریم، امروز با تیم قدرتمندی بازی داشتیم. حالا شما بگویید من چه کنم همان کار را بکنم. 

 

شما خبرنگاران مثل پسرم هستید

میثاقیان در مورد اینکه یک رسانه الان خبر برکناری شما را منتشر کرده است، گفت: چه عیبی دارد منتشر کنند! الان می گویید پایان کارم است. شما مثل پسرم هستید. برای من خیلی زحمت کشیدید. مثل قدیمی ها بازهم در شهر مشهد هستم و تبادل نظر می کنیم. این قدر سریع در موردم تصمیم نگیرید. این آقا امروز خیلی به من توهین کرد عیبی ندارد او آزاد است به ما توهین کند.

 

انشالله من می‌روم و همه می‌آیند!

وی در مورد اینکه مدیررسانه و مدیرعامل باشگاه شما کجاست؟ گفت: من می روم ان شاءالله همه می آیند؛ مثل یک دوست شما را دوست خواهم داشت.

دیدگاه‌ها