کد خبر : 1797468 | 20 آذر 1400 ساعت 09:21 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

گل های وینگ بکی که یک امتیازی است (عکس)

یکی از بهترین بازیکنان نساجی در هفته های سپری شده از بازی ها بدون شک حسن نجفی وینگ بک چپ این تیم بوده که روز گذشته در بازی با فولاد زننده سومین گل فصلش برای نساجی بود.

گل های وینگ بکی که یک امتیازی است  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در مورد گل های حسن نجفی اینکه هر سه گل او یک امتیازی و البته منجر به فرار نساجی از شکست در بازی های مهم شده است. حسن نجفی که در دو سه هفته ابتدایی یکی از بازیکنان نیمکت نشین نساجی بود و البته خیلی زود خود را به ترکیب ثابت این تیم تحمیل کرد اولین بار در سیرجان برای نساجی گل زد؛ در مسابقه ای که نساجی یک بر صفر از گل گهر عقب افتاده بود. او روی یک ارسال از جناح راست در میان مدافعان بلند قامت گل گهر با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کرد تا نساجی از این بازی مهم یک امتیاز به دست بیاورد. دومین گل حسن نجفی در بازی با پیکان و در استادیوم شهدای ساری به ثمر رسید. نساجی نیمه اول این بازی را یک بر صفر به سود خود به پایان برده بود. در ادامه دو گل ابراهیم صالحی تیم پیکان را دو بر یک پیش انداخت اما اینبار هم حسن نجفی در نقش فرشته نجات نساجی ظاهر شد و روی پاس بلند حامد شیری پشت خط دفاعی پیکان با دروازه بان این تیم تک به تک شد و بعد از دریبل او توپ را تبدیل به گل کرد تا در نهایت نساجی نتیجه بازی را به تساوی دو بر دو بکشاند و از این بازی هم یک امتیاز به دست بیاورد. روز گذشته هم در نیمه دوم و روی یک ضربه کرنر که توسط مرتضی منصوری زده شد برای نساجی گلزنی کرد و این گل هم موجب فرار نساجی از شکست و در نهایت کسب یک امتیاز از این بازی مهم شد.

 

 

حسن نجفی در کنار کریم اسلامی بهترین گل زن تیم نساجی به حساب می آید. این بازیکن باتجربه که در سیستم 1-2-4-3 نساجی در پست وینگ چپ به میدان می رود با این روند گلزنی قطعا می تواند امتیازات مهم دیگری هم برای نساجی به ارمغان بیاورد.  او در چند مسابقه دیگر از جمله استقلال و پرسپولیس هم شانس گلزنی داشت که در بازی با پرسپولیس ضربه کاشته او را حامد لک به خوبی مهار کرد و در بازی با استقلال هم ضربه اش با اختلاف اندکی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت. 

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها