کد خبر : 1797478 | 20 آذر 1400 ساعت 09:51 | 47.7K بازدید | 10 دیدگاه

پرش باورنکردنی علیرضا حقیقی(عکس)

بازی جذاب فولاد و نساجی روز گذشته در استادیوم اختصاصی فولاد در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که لوسیانو پریرا تلاش ویژه ای برای گلزنی در این بازی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، او در دوئل با علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی کمی بدشانسی آورد و در یک صحنه با واکنش دیدنی این دروازه بان روبرو شد تا در نهایت این بازی با گل های پاتوسی و نجفی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد. در صحنه ای توپ پریرا در موقعیت نسبتا تک به تک در حالی که علیرضا حقیقی پیش روی کرده بود به تیر دروازه نساجی برخورد کرد. روی ضربه ایستگاهی دقیقا چسبیده به خط هیجده قدم نساجی ضربه پریرا در کنج دروازه نساجی را علیرضا حقیقی به زیبایی هر چه تمامتر دفع کرد. در این صحنه کادر فنی تیم فولاد بر این عقیده بود که علیرضا حقیقی باید به دلیل خطا روی پریرا با کارت قرمز مواجه می شد اما داور به دلیل اینکه توپ در تملک این مهاجم نبود و هم چنین حامد شیری همانند بازیکن فولاد برای در اختیار گرفتن توپ تلاش می کرد، به کارت زرد بسنده کرد. 

 

و تلاش پریرا برای باز کردن دروازه نساجی صحنه های دیگری هم داشت همچنان که در تصاویر می بیند اما تصمیم گیری های علیرضا حقیقی موجب شد تا در این دوئل برنده دروازه بان نساجی باشد و در نهایت تیم مازنی به یک امتیاز بازی دست پیدا کند. صالح حردانی هم در این بازی موقعیت داشت دروازه تیم نساجی را به چالش بکشاند که شوت او در زوایه موافق را علیرضا حقیقی از آن خود کند. علیرضا حقیقی اگر چه در این بازی دروازه اش روی ضربه پاتوسی باز شد اما در مجموع با سیوهایی که داشت توانست یک روز خوب را درون دروازه نساجی پشت سر بگذارد و در دوئل با پریرا برنده باشد. 

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها