کد خبر : 1797482 | 20 آذر 1400 ساعت 10:11 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهی که خیلی زود جبران شد؛

سیو اکبرمنادی به قیمت صدرنشینی گل‌گهر

دروازه‌بان 25 ساله گل‌گهر سیرجان یک واکنش تماشایی داشت و اجازه نداد تیمش خیلی زود بازنده دوئل با شهر خودرو شود.

 

به گزارش "ورزش سه" امیر قلعه‌نویی سرمربی باتجربه گل‌گهر روز گذشته در ادامه سیستم چرخشی بازی دادن به فروزان و اکبرمنادی در خط دروازه گل‌گهر سیرجان، بعد از آن‌که هفته گذشته محسن فروزان را مقابل سپاهان به میدان فرستاده بود، این‌بار برای دیدار با شهر خودرو به محمدحسین اکبرمنادی اعتماد کرد.

 

نیمه نخست تهدید جدی دروازه اکبرمنادی نشد اما در نیمه دوم حملات خوبی را شهر خودرویی‌ها پی‌ریزی کردند که سنگربان 25 ساله گل‌گهر آمادگی نسبتاً خوبی در مقابل حملات حریف داشت؛ هر چند در دقیقه 60 و روی فرار عالی عکاشه و ضربه نهایی بی‌نقص او، اکبر منادی مغلوب شد تا گل اول بازی برای شهر خودرو به ثمر برسد.

 

1672901

 

یک دقیقه بعد از گلزنی عکاشه، او دوباره در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان گل‌گهر قرار گرفت و این فرصت را داشت تا دبل کند و خیال همبازیان خود را از پیروزی مقابل گل‌گهر آسوده نماید، اما این‌بار محمدحسین اکبرمنادی فریب ابوالفضل عکاشه را نخورد و این بار ضربه او را به زیبایی مهار کرد.

 

1673121

 

بعد از مهار دیدنی او، ورق بازی به سود گل‌گهر برگشت و آن‌ها حملات پرشماری را روی دروازه شهر خودرو داشتند و توانستند کامبک بزنند و دست پر مشهد را ترک کنند .

دیدگاه‌ها