کد خبر : 1797491 | 20 آذر 1400 ساعت 10:33 | 27.3K بازدید | 13 دیدگاه

سرانجام فرصت بازی به مهاجم 188 سانتی‌متری رسید؛

پاگشای آرمان رمضانی در لیگ بیست و یکم (عکس)

برای نخستین‌بار مهاجم بلندقامت آبی‌ها در فصل جدید لیگ برتر به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که در ترافیک خط حمله استقلال، نامش در فهرست استقلال قرار نمی‌گرفت، آرمان رمضانی بود؛ مهاجمی که در فصل گذشته اعتقاد ویژه مجیدی به او باعث شد تا مدیران استقلال او را بعد از جدایی از پرسپولیس جذب کنند و رمضانی نیز در لباس استقلال 17 بازی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و موفق به 2 بار گلزنی با پیراهن استقلال شد.

 

این مهاجم 29 ساله در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل هم نمایش‌های خوبی از خود نشان داد و موفق به گلزنی هم شد، اما با این‌حال حضور مهاجمانی چون رودی ژستد و ارسلان مطهری باعث دوری رمضانی از فهرست استقلال شده است.

 

1672912

 

اما مجیدی در دوئل با پیکان برای نخستین‌بار در فصل جدید تصمیم به آزمایش آرمان رمضانی در ترکیب استقلال گرفت؛ او در دقیقه 88 و در شرایطی که تیمش با 3 گل پیش بود، رودی ژستد را از ترکیب بیرون کشید و مهاجم 188 سانتی‌متری خود را به میدان فرستاد تا رمضانی نخستین تجربه بازی در لیگ بیست و یکم را به دست آورد.

 

هر چند در این مدت کوتاه فرصت نصیب رمضانی نشد، اما این احتمال وجود دارد که به مرور در طول فصل مجیدی فرصت بیشتری به مهاجم باتجربه خود بدهد و باید دید آرمان رمضانی در فرصت‌های احتمالی پیش‌رو چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها