کد خبر : 1797492 | 20 آذر 1400 ساعت 10:29 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال مقابل ساوتهمپتون

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، در تمرینات روز جمعه غایب بوده و احتمالا مقابل ساوتهمپتون به میدان نخواهد رفت.

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال مقابل ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در آستانه دیدار برابر ساوتهمپتون در تمرین آرسنال حضور پیدا نکرده و گفته می‌شود که دلیل غیبت این بازیکن نیز مشخص نیست، با این حال ممکن است دلیل این اتفاق شرایط جسمی نامناسب این بازیکن باشد.

کاپیتان آرسنال در دیدار دوشنبه شب برابر اورتون روی نیمکت قرار داشت و در دقایق پایانی این شکست 1-2 توسط میکل آرتتا به زمین بازی فرستاده شد.

با این حال انتظار می‌رفت که او در بازی روز شنبه برابر ساوتهمپتون بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، چرا که الکساندر لاکازت نتوانست نمایش خوبی را در گودیسون پارک ارائه دهد.

اوبامیانگ در جریان هفته گذشته در تمرینات حضور داشت و تا روز پنجشنبه نیز هیچ مشکل یا مصدومیتی از سوی این بازیکن گزارش نشده بود.

 

1671738

 

اما این مهاجم که تا به این جای فصل موفق شده چهار گل برای توپچی‌ها به ثمر برساند در آخرین جلسه تمرینی روز جمعه حاضر نشده و در طول روز نیز در مرکز تمرینی باشگاه دیده نشده است.

آرسنال هنوزهیچ اظهارنظری درباره علت غیبت اوبامیانگ نکرده اما بسیاری معتقد هستند که با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در بین بازیکنان، بسیاری از باشگاه‌ها اقدامات محتاطانه خود را افزایش داده‌اند و همین ممکن است یکی از دلایل غیبت این بازیکن در تمرینات آرسنال باشد.

پیش از این صحبت‌هایی درباره اختلاف نظر بین آرتتا و این مهاجم مطرح شده بود اما این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون اعلام کرد که تصمیمش برای انتخاب ترکیب تیم شخصی نبوده و همیشه سعی کرده بهترین تصمیم را برای این باشگاه و این تیم اتخاذ کند.

دیدگاه‌ها