کد خبر : 1797512 | 20 آذر 1400 ساعت 11:21 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت

عبدالله زاده: مدافع ذوب مثل گلر عمل کرد!

بازیکن نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد باید یک پنالتی برای آنها گرفته می‌شد و داور در این صحنه اشتباه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی عبدالله زاده صحبت هایش را در مورد صحنه بحث برانگیز داوری در دیدار با ذوب آهن شروع می‌کند و به خبرنگار ما می‌گوید: ما نتیجه را یک بر صفر از ذوب‌آهن پیش بودیم و اگر داور در آن صحنه اعلام پنالتی می کرد بازی دو بر صفر می شد و چون ۳۰ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود تیم حریف و روحیه خود را از دست می‌داد و به احتمال خیلی زیاد ما برنده می‌شدیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کار برای تیم ما چه پایین جدول است سخت تر شد‌. 


وی در مورد آن صحنه ادامه داد: ضربه زننده خودم بودم و دفاع حریف با دست توپ را مهار و همانند گلر عمل کرد! خدایی نکرده نمی خواهم بگویم عمدی در کار بوده و شاید داور آن  صحنه را دقیق ندیده اما کمک داور می‌توانست راهنمایی کند.

 

1672961

این صحنه مورد اعتراض نفتی ها است؛ صحنه ای که به نظر می رسد مدافع ذوب آهن با دست مانع از ورود توپ به دروازه شده است.


این بازیکن در مورد هوادارانی که از بیرون بازی را تماشا می کردند نظرش را اینگونه بیان کرد: ای کاش که این بازی را پیروز می‌شدیم و به  امتیازات ما اضافه می‌شد زیرا هواداران خیلی دارند اذیت می‌شوند. بیرون از استادیوم جایگاهی وجود دارد و هواداران روی تپه و از روی ساختمان بازی های ما را میبینند آنهاست حق دارند که نگران تیمشان باشند و گرما ذوب آهن را می بریم دلگرم تر می شدند. اما تیم ما هم مقابل ذوب‌آهنی که سپاهان را در اصفهان برد بد بازی نکرد. 


عبدالله زاده همچنین گفت: تیم ما نسبت به ذوب آهن که خیلی زودتر بسته شد بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داد بد بازی نکرد و ما تازه داریم هماهنگ می شویم و می دانیم در نیم فصل دوم کار سخت تر هم خواهد شد. آقای تارتار ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه درست کرده است در بازی قبلی مقابل هواداری که در زمین پرسپولیس به این تیم ۲ گل زد هم عالی کار کردیم ولی این اتفاقات گذشته است و باید به فکر آینده باشیم.
عبدالله زاده در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: بازی بعدی با تراکتور است امیدوارم که نتایج قبل را جبران و هواداران مان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها