کد خبر : 1797516 | 20 آذر 1400 ساعت 11:34 | 59K بازدید | 11 دیدگاه

سامان علیه واتفورد به روایت تصویر

واکنش عجیب رانیری به درخشش قدوس(عکس)

سامان قدوس که در دیدار شب گذشته برنتفورد مقابل واتفورد از دقیقه 69 وارد زمین شد، در ثانیه های پایانی با گرفتن یک پنالتی باعث پیروزی تیمش شد.

واکنش عجیب رانیری به درخشش قدوس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران حاضر در برنتفورد استادیوم شاهد یک بازگشت شیرین از سوی تیمشان بودند. برایان امبومو در وقت های تلف شده یک گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا برنتفورد کامبک خود مقابل واتفورد را تکمیل کند. زنبورها در نیمه اول برخلاف روند بازی عقب افتادند و تا دقیقه 84 از حریف خود عقب بودند. اما پونتوس یانسون گل تساوی را به ثمر رساند و امبومو نیز پنالتی که توسط سامان قدوس گرفته شده بود را به گل تبدیل کرد تا زنبورها 2-1 پیروز شوند.

 

این پیروزی در حالی به دست آمد که تا 6 دقیقه مانده به سوت پایان بازی به نظر می رسید حتی کسب تساوی هم غیرممکن است اما برنتفورد بسیار شایسته این پیروزی بود. گل واتفورد روی معدود حملات این تیم به ثمر رسید و آنها در بیشتر اوقات بازی نتوانستند خط دفاعی برنتفورد را با مشکل مواجه کنند. برنتفورد قبل از عقب افتادن موقعیت هایی داشت و سپس واتفورد را در پایان بازی تحت فشار قرار داد. آنها زمانی که یانسون از فاصله نزدیک با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد، بازی را به تساوی کشاندند و سپس با خطایی که روی سامان قدوس در محوطه جریمه رخ داد، موفق شدند و امبومو از فاصله 12 یاردی آنچه را که لازم بود انجام داد.

 

در دقیقه 24 این بازی واتفورد برخلاف جریان بازی به گل رسید. ارسال کرنر تام کلورلی به روی دروازه با ضربه سر امانوئل دنیس وارد دروازه شد و میهمان از حریف خود پیش افتاد و این برتری را نیز تا دقیقه 84 حفظ کرد. در این میان توماس فرانک سرمربی زنبورها برای تغییر نتیجه دست به تغییراتی زد که یکی از آنها ورود سامان قدوس به زمین مسابقه در دقیقه 69 بود و این بازیکن ایرانی برای تغییر نتیجه جایگزین ماتیاس ینسن شد.

 

1672964

 

در دقیقه 84 برنتفورد صاحب یک ضربه کرنر شد که پس از چند رفت و برگشت پونتوس یانسون با ضربه ای سر دروازه حریف را باز کرد و حساب کار را به تساوی کشاند. البته زنبورها دقایقی برای تأیید این گل منتظر ماندند تا اتاق VAR گل بازیکن 30 ساله برنتفورد را تأیید کند. 

 

فشار میزبان برای رسیدن به گل پیروزی ادامه پیدا کرد. در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، یک حرکت از سمت چپ آغاز شد. پاس ژانلت به نورگارد رسید و او نیز سامان قدوس را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد. ویلیام اکونگ مدافع واتفورد ناامیدانه برای تصاحب توپ روی پای قدوس تکل زد و باعث سرنگونی بازیکن ایرانی برنتفورد شد و مایکل اولیور داور مسابقه نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید و استادیوم زنبورها به یکباره منفجر شد.

 

1672965

 

برایان امبومو پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دنیل باکمن سنگربان واتفورد به تور دروازه این تیم دوخت و 16 هزار و 861 نفر هوادار زنبورها در شبی که تا دقیقه 84 از حریف خود عقب بودند، با یک پیروزی شیرین به خانه هایشان بازگشتند.

 

1672972

شکست دیرهنگام واتفورد مقابل برنتفورد چنین واکنشی را از سوی رانیری در پی داشت

 

درخشش سامان قدوس در این بازی با وجود دقایق کم حضور در میدان باعث تحسین هواداران برنتفورد در فضای مجازی شد. او از سایت سوفا اسکور نمره خوب 7 را کسب کرد و وب سایت فوتبال لندن نیز با تمجید از عملکرد این بازیکن ایرانی نوشت: وقتی قدوس به بازی آمد انرژی تازه ای در پاهایش داشت و پنالتی مهمی را گرفت که باعث شد زنبورها این بازی را ببرند.

 

1672877

 

واتفورد که برای خروج از بحران تصمیم گرفت کلودیو رانیری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند، حالا برای چهارمین هفته متوالی متحمل شکست شد. پیرمرد ۷۰ ساله از زمان قبول هدایت واتفورد متحمل ۶ شکست شده بود و تنها ۲ مرتبه به پیروزی دست پیدا کرده بود. او شب گذشته در آستانه پیروزی سوم و خروج از بحران بود ولی سامان قدوس با پنالتی که در دقیقه ۹۴ گرفت، حتی اجازه کسب تساوی را به رانیری نداد.

دیدگاه‌ها