کد خبر : 1797532 | 20 آذر 1400 ساعت 12:57 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

مجدمی:‌ VAR نخواستیم، داور پشت دروازه بگذارید

هافبک نفت مسجدسلیمان اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری دیدار تیمش مقابل ذوب آهن پرداخت.

مجدمی:‌ VAR نخواستیم، داور پشت دروازه بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مجدمی درمورد تساوی تیم نفت مسجد سلیمان در بازی هفته نهم مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند اما ما در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم و موقعیت هم داشتیم که توانستیم یک گل هم بزنیم. شرایط بازی طوری پیش رفت که ما با احترام به حریف تیم بهتری بودیم. در نیمه دوم شروع بازی هم خیلی خوب بود که اشتباه داوری اتفاق افتاد و اگر پنالتی گرفته می شد شرایط بازی عوض می شد اما روی اتفاق اشتباهی کردیم و گل دریافت کردیم.

 

او ادامه داد: چند موقعیت داشتیم و ما در زمین خودمان چون به دنبال برد بودیم بهتر بازی کردیم. چند بدشانسی آوردیم اما هفته به هفته بهتر می شویم و تیم ما شکل گرفته که بتواند مسیر پیشرفت خوبی داشته باشد ولی متاسفانه داوری ها ما را اذیت کرده است.

 

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به صحنه پنالتی اعلام نشده در بازی با ذوب آهن گفت: این سومین مسابقه‌ای بود که از نظر داوری ضرر کردیم و صد درصد داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود؛  اگر پنالتی را می گرفت شرایط عوض می شد و با ریسک کمتر بازی می کردیم که تیم حریف به جای ما جلو می کشید و ما می توانستیم گل بزنیم. آقای اشکان خورشیدی یکی از بهترین داوران لیگ ماست اما متاسفانه اشتباه کرد و تیم ما واقعا با اعلام نکردن یک پنالتی خیلی مشخص ضرر کرد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا خورشیدی به صحنه نزدیک بود یا خیر، گفت: فکر کنم می توانست صحنه را ببیند و کمک هم می توانست به او نظر بدهد. یک مدت داوران پشت دروازه می گذاشتند، الان کمک داور ویدیویی نداریم و اگر داور پشت دروازه بود این صحنه را صد در صد صحنه را پنالتی اعلام می کرد. در بازی با اراک و مس رفسنجان هم ما اینطور ضرر کردیم. خیلی از تیم ها اینگونه ضرر می کنند و ما الان حداقل سه بازی 7 امتیاز از دست رفته است که واقعا به ما ضربه می زند. امیدوارم این اشتباهات داوری تمام شود و فقط اینطور نباشد که ما ضرر کنیم. هواداران مان از ما انتظار دارند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

 

1669441

 

مجدمی درباره وضعیت تیم نفت پیش از مصاف مقابل تراکتور تبریز در هفته دهم لیگ برتر گفت:  نیاز به یک پیروزی داریم که شرایط بهتری داشته باشیم. شرایط تیمی ما شکل گرفته چون هفته به هفته بهتر می شویم. ما چند مصدوم داریم و خودم هم در همین بازی مصدوم شدم چون بدن‌هایمان کاملا آماده نیست و آماده سازی خوبی در ابتدای فصل نداشتیم. ما کلا بدنسازی نداشتیم و 8 روز قبل از بازی هفته اول تیم ما بسته شد و به همین خاطر ضربه می‌خوریم. تیم وقتی آماده سازی و بازی دوستانه مناسب نداشته باشد، هفته‌های اول را از دست می‌دهد و وقتی هم شما بازیکنی را به دلیل مصدومیت از دست بدهید برای تیمی مانند ما خیلی سخت و دشوار است.

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت مالی نفت در حال حاضر مناسبت یا خیر گفت: قسط اول را دادند و شرایط بهتر است ولی با سابقه ای که من در تیم های نفتی دارم به نظرم دوباره به مشکل می خوریم. امیدوارم که اینطور نباشد و تیم های پرطرفدار نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان خوب تغذیه شوند تا جو لیگ را پرشور حفظ کنند. امیدواریم یک فکر اساسی برای تیم‌های نفتی شود تا مشکلات پیش پا افتاده نداشته باشند.

دیدگاه‌ها