کد خبر : 1797554 | 20 آذر 1400 ساعت 14:57 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

صحبت‌های سرپرست فولاد در خصوص فیلمبردار جنجالی!

فیلمبرداری جلال مرادی ناظر دیدار روز گذشته فولاد- نساجی با دوربین تلفن همراهش حاشیه‌ساز شد.

صحبت‌های سرپرست فولاد در خصوص فیلمبردار جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان در خصوص دیدار شب گذشته برابر نساجی مازندران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، فکر می‌کنم اگر نتیجه عادلانه بود باید با اختلاف ۲_۳ گل پیروز می‌شدیم. من آمار را دیدم و اینکه ۲۱ بار بچه ها در بازی شوت زده‌اند آمار فوق العاده ای بوده است و فقط یک برد را برای روز خوب کم داشتیم. ما در سه دیدار اخیر که تساوی کرده‌ایم، بدشانس بوده‌ایم و در هر سه دیدار باید برنده می‌شدیم. اگر بدشانسی و بداقبالی نبود اکنون ما می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. بالاخره جذابیت فوتبال به همین مسائل است اما نکته امیدوار کننده عملکرد خوب تیمی ما در این مسابقات بوده است.

 

وی در خصوص اشتباهات داوری نیز افزود: شب گذشته اشتباهات داوری باعث شد ما برنده نشویم. دو پنالتی برای ما گرفته نشد، گل آن‌ها کاملا خطا بود و گلر تیم حریف نیز اخراج نشد. آقای حیدری از داوران خوب لیگ است اما شب گذشته فکر می‌کنم تمرکز کافی را نداشت و اگر یکی از این اشتباهات را نمی‌‌کرد سه امتیاز مسابقه برای ما بود.


وی همچنین در مورد فیلمبرداری جلال مرادی ناظر مسابقه در حین بازی گفت: در طول این ۲۵ سالی که در فوتبال هستم، اولین بار بود که چنین صحنه‌هایی را می‌بینیم. آقای مرادی اصلا کاری به مسابقه و اتفاقاتش نداشت و تمام تمرکزش روی این بود فیلمی که میگیرد خوب در بیاید. واقعا نمی‌فهمم این چه کاری است، آقای مرادی آدم محترم و کاربلدی است اما این کارش صحیح نبود. من فکر می‌کنم این یک بدعت نادرست خواهد بود، تمرکز سرمربی و نیمکت ما و حریف به هم می‌خورد و دیداری که هیچ تنشی نداشت به جنجال کشیده می‌شود. وقتی به ایشان گفتیم این چه کاری است، گفت وظیفه‌ام را انجام می‌دهم اگر این وظیفه ناظران است امیدواریم همه در کنار زمین انجام بدهند و ببینیم که این مسأله به فوتبال ما کمک خواهد کرد یا جو را کنار زمین خراب خواهد کرد.


علوی در انتها گفت: من نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم اما در رسانه شما عکس‌هایش را دیدم و اینکه شما پرسیدید برای روشن شدن موضوع صحبت کردم. اینگونه مسائل به آرامش مسابقه هیچ کمکی نمی‌کند. امیدوارم که این مسائل دیگر اتفاق نیفتد و سرمربی و نیمکت تیم‌ها بتوانند در آرامش به هدایت تیم خود بپردازند.


مدیر تیم فولاد در انتها نیز گفت: مسأله دیگری که ما در این چند دیدار با آن مواجه هستیم، وقت تلفی تیم‌ها جلوی ماست. اگر بازی مساوی باشد، تمام نیمه دوم را باید وقت تلفی کنند و این مسأله اصلا به فوتبال ما کمک نمی‌کند. داوران باید به این مسأله در فوتبال توجه بیشتری داشته باشند، هر کس وقت تلف می‌کرد را با اخطار جریمه کند اما روز گذشته اخطار که هیچ، داور به بازیکنان نساجی تذکر هم نمی‌داد.

دیدگاه‌ها