کد خبر : 1797564 | 20 آذر 1400 ساعت 17:33 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

اعلام داور دربی، تکرار خاطرات شوم برای آنچلوتی؟

دربی مادرید را متئو لاهوس قضاوت خواهد کرد در حالی که کارلو آنچلوتی دو خاطره بد از این داور اهل والنسیا دارد.

اعلام داور دربی، تکرار خاطرات شوم برای آنچلوتی؟

به گزارش "ورزش سه"، فردا دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو در سانتیاگو برنائبو برگزار خواهد شد و اهمیت فراوانی نیز برای هر دو تیم دارد. رئال اگر این بازی را ببرد، فاصله با اتلتیکو را به 13 امتیاز افزایش خواهد داد(با یک بازی بیشتر). برای اتلتیکو مساوی در این بازی هم نتیجه خوبی خواهد بود چرا که مانع فرار رئال به سمت قهرمانی می شود.

 

 

1673004

 

 

متئو لاهوس از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به عنوان داور این بازی انتخاب شده است. او 5 بار در شرایطی که رئال میزبان بوده، داوری دربی را برعهده داشته که حاصل کار سه برد برای رئال مادرید بوده و دو بار نیز اتلتیکو پیروز بازی شده است.

فصل 11-2010 رئال با دو گل مسوت اوزیل و کاروالیو پیروز شد. فصل 12-2011 رئال با دو گل رونالدو و گل های دی ماریا و ایگواین به برتری دست یافت و فصل گذشته که رئال با گل های کاسیمیرو و کارواخال برنده شد.

 

 

1673005

 

 

یک سال بعد لاهوس بار دیگر داور دربی در زمین رئال مادرید است. جالب اینکه این داور هرگز برای کارلو آنچلوتی سرمربی رئال خوش یمن نبوده و این مربی ایتالیایی دربی ها را با حضور این داور نبرده است.

28 سپتامبر 2013 در هفته هفتم لالیگا رئال با داوری لاهوس و حضور کارلتو روی نیمکت، در خانه با یک گل به اتلتیکو باخت. گلی که توسط دیه گو کاستا به ثمر رسید. او هشت کارت زرد داد که سهم هر تیم 4 کارت بود.

 

 

1673006

 

 

یک سال بعد، 13 سپتامبر 2014 نیز رئال در برنابئو 1-2 به اتلتیکو باخت. این بار لاهوس 11 بازیکن را جریمه کرد که سهم اتلتیکو هفت کارت زرد بود و سهم رئال نیز 4 کارت. گل رئال را رونالدو از روی نقطه پنالتی زد در حالی که اتلتیکو اعتقاد داشت، پنالتی درست نبوده است.

فردا کارلتو یک بار دیگر رئال را در دربی به میدان می فرستاد و لاهوس نیز داور بازی است، طلسم شوم برای مربی ایتالیایی می شکند؟

 

دیدگاه‌ها