کد خبر : 1797569 | 20 آذر 1400 ساعت 16:17 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

کریم به دربی می‌رسد

آنچلوتی: کدام قهرمانی؟ شش ماه از فصل باقی‌مانده

کارلتو در نشست خبری دربی مادرید تاکید کرد که پیروزی بر اتلتیکو، قهرمانی رئال را تضمین نمی کند.

آنچلوتی: کدام قهرمانی؟ شش ماه از فصل باقی‌مانده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو است.دربی مادرید که حساسیت بالایی هم دارد. رئال با 9 برد متوالی و در بهترین فرم به این بازی رسیده و اگر پیروز شود، قدمی بزرگ در راه قهرمانی برخواهد داشت اما اتلتیکو نیز مثل همیشه حریفی سرسخت خواهد بود.

 

 

1667859

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« این یک دربی است و برابر حریفی مستقیم در راه قهرمانی بازی داریم. تیمی که بزرگ است و انتظار یک بازی هیجان انگیز را دارم ولی در نهایت این بازی هم سه امتیاز بیشتر ندارد. واضح است که فشار پیروزی در دربی روی هر دو تیم خواهد بود و برای هواداران نیز یک بازی خاص است. هدف ما کسب سه امتیاز و شادکردن هواداران است.»

 

وضعیت کریم بنزما:« او خوب تمرین کرده و به اندازه کافی شرایطش نسبت به هفته قبل بهتر شده است. او می تواند بازی کند. به غیر از دنی سبایوس که از هفته بعد در دسترس است، دیگر بازیکنان بدون مشکل تمرین کرده اند. باید از تیم پزشکی و بدن‌سازان باشگاه تشکر کنم. یک تیم آماده در اختیارم گذاشته اند و از این بابت بسیار خوشحالم.»

 

 

1660765

 

 

شرایط وینیسیوس:« وینی توانایی های فنی بالایی دارد و در کار گروهی نیز به خوبی مشارکت می کند. روی یک استراتژی جدید برای دربی فکر کرده ام و می دانم اتلتیکو سعی در مهار وینیسیوس خواهد داشت.»

 

گرت بیل و احتمال سوت های هواداران علیه او:« برای من فقط شرایط بازیکن و اینکه چقدر می تواند به تیم کمک کند، اهمیت دارد. او مهیای بازی است و می تواند از ابتدا یا میانه های بازی وارد زمین شود.»

 

پیروزی در دربی و فرار به سوی قهرمانی:« این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد و سپس بازی های مهم دیگری از راه می رسند. قرار نیست با برتری بر اتلتیکو قهرمان شویم و نمی خواهم از حالا به تیم، فشار ذهنی وارد کنم.»

 

 

1667874

 

 

فاصله امتیازی زیاد با رقبا:« تا به اینجا توانایی های مان را در زمین نشان داده ایم و به خوبی توانسته ایم امتیاز جمع کنیم. این اما مربوط به گذشته است و بخش مهمی از فصل را هنوز پیش رو داریم. اگر چند هفته به پایان فصل باقیمانده بود، می گفتم قهرمانی می شویم ولی شش یا هفت ماه دیگر هنوز باقیمانده است. نمی دانم در ادامه چه رخ خواهد داد. تا الان عالی بوده ایم و باید در ادامه هم این روند را ادامه دهیم.»

 

شکل بازی اتلتیکو:« هر دو تیم روی سیستم ضدحمله خوب کار می کنند و برای ارائه این سبک، بازیکنان خوبی در اختیار دارند. اتلتیکو استفاده از ضربات ایستگاهی را در برنامه دارد و باید مراقب باشیم. حریفی قدرتمند هستند و بازی سختی خواهد شد. دیداری هیجان انگیز برای هواداران.»

 

دیه‌گو سیمئونه:« او توانسته اتلتیکو را در میان مدعیان بزرگ اروپا قرار دهد و جام های زیادی با این تیم برده است. عملکرد سیمئونه در اتلتیکو تحسین برانگیز است. انتقادات اخیر از او را درک می کنم چون این برای همه مربیان اتفاق می افتد. او در اتلتیکو تاریخ سازی کرده و امیدوارم من هم سال ها بتوانم در رئال بمانم و تاریخ سازی کنم.»

 

دیدگاه‌ها