کد خبر : 1797684 | 21 آذر 1400 ساعت 09:14 | 34.1K بازدید | 9 دیدگاه

مصدومیت گلر ایرانی؛

دلیل تعویض شدن بیرانوند چه بود؟

خسوآلدو فریرا، سرمربی بوآویشتا در مورد دلایل تعویض علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون صحبت کرد.

دلیل تعویض شدن بیرانوند چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بوآویشتا دیشب در شرایطی با دو گل مقابل اسپورتینگ لیسبون مغلوب شده که علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی این تیم در نیمه اول دچار آسیب دیدگی شده و در نهایت نتوانست در نیمه دوم تیمش را همراهی کند. حالا خسوآلدو فریرا مدعی شد بیرانوند احساس درد داشته و به همین علت قادر به حضور در ترکیب بوآویشتا در نیمه دوم این دیدار دشوار نبوده است.

 

خسوآلدو فریرا گفت: "بازی را خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم. البته اسپورتینگ هم فرصت هایی را ایجاد کرد، اما ما در نیمه اول خوب بودیم. سارابیا و ماتئوس نونس خیلی بین مدافعان ما حرکت می کردند و ما سعی کردیم در بین نیمه دوم این موضوع را اصلاح کنیم و تلاش ما استفاده از روش های تمرین شده یعنی نفوذ بین خطوط حریف در نیمه دوم بود. اما در ادامه به راحتی توپ را از دست دادیم و دروازه ما اینگونه باز شد. در صحنه گل دوم نیز حریف عملکرد درخشانی داشت و در واقع این یک پیروزی عادلانه برای اسپورتینگ بود.

 

1659746

 

ما در مسیر به دست آوردن اعتماد به نفس هستیم و این موضوع کمی طول می کشد. ما می خواهیم با انرژی و شدت بیشتری در زمین حاضر شویم، اما این هدف با کار و تمرین محقق می شود. البته فرصت زیادی وجود ندارد و به زودی بازی های دیگر از راه خواهد رسید.

 

دلیل تعویض شدن علیرضا بیرانوند؟ او به خاطر مصدومیت نیمه اول درد داشته و در نهایت تعویض شد. بیرانوند طی تمام هفته در تمرینات غایب بوده و فقط یک یا دو جلسه تمرین کرد. باید بهتر از این عمل کرده و ثبات بیشتری داشته باشیم. البته با تلاش فراوان است که ذهنیت تیم تغییر خواهد کرد."

دیدگاه‌ها