کد خبر : 1797723 | 21 آذر 1400 ساعت 11:39 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

دیدار در حاشیه یک رقابت سخت

نکونام و شجاعی از پامپلونا تا آرنا (عکس)

دیدار مسعود شجاعی و جواد نکونام در استادیوم اختصاصی فولاد و پیش از بازی فولاد و نساجی. آنها سال ها در تیم ملی و البته باشگاه اوساسونا در کنار هم بودند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید حرف های زیادی با هم داشتند اما با توجه به فرصت محدود پیش از بازی به یک درگوشی کوتاه بسنده کردند. آنهم با گرفتن دست جلوی دهان تا دیگران متوجه صحبت های رد و بدل شده نشوند؛خاطره ای تازه. اینبار مسعود شجاعی در قامت بازیکن نساجی و جواد نکونام در قامت سرمربی تیم فولاد. البته مسعود شجاعی هم در تراکتور در برهه ای ناخواسته سرمربی شده بود اما بعد از مدتی به این نتیجه رسید که هنوز دوست دارد بازی کندودر سن 37 سالگی مربیگری برای او زود است. او حتی داعیه حضور دوباره در اردوی تیم ملی و کمک به تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی 2022 را دارد. البته در سایه احترام برای تصمیماتی که اسکوچیچ می گیرد. 

 

فولادنساجی یک بازی سخت برای هر دو تیم بود؛ در نهایت این بازی پر افت و خیز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت و جالب اینکه مسعود شجاعی در گل به ثمر رسیده نساجی نقش داشت. او روی ضربه کرنر بدن خود را سد کرد تا توپ را مدافع فولاد نزند و توپ جلوی پای حسن نجفی بیافتد و ضربه این بازیکن منجر به گل مساوی شد. البته جواد نکونام در پایان این بازی به گل به ثمر رسیده از سوی نساجی معترض بود و اذعان کرد گل نساجی خطا بود. سرمربی تیم فولاد به صحنه های دیگری هم اعتراض داشت. او در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود داور دو پنالتی برای آنها نگرفت و علیرضا حقیقی هم در صحنه برخورد با پریرا باید از زمین بازی اخراج می شد.

 

و این دیدار پایان خوشی برای مسعود شجاعی داشت. او و بازیکنان نساجی از متوقف کردن قهرمان جام حذفی دراهواز و کسب یک امتیاز شادمان به تهران بازگشتند؛ جالب اینکه مسعود شجاعی بعد از تعویض هم از روی نیمکت ایستاده بازی را دنبال کرد تا نشان دهد شمه هایی از مربیگری در وجودش نهفته است و در پایان دوران بازیگری روی به مربیگری خواهد آورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها