کد خبر : 1797739 | 21 آذر 1400 ساعت 12:37 | 29.1K بازدید | 16 دیدگاه

به نکونام جی پی اس ببندید! (عکس)

جواد نکونام در بازگشت به فولاد، چهره‌ یک مربی فعال و با پشتکار را به نمایش گذاشته است.

به نکونام جی پی اس ببندید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکونام در دو تجربه خود با نساجی و فولاد به نتایجی رسیده که او را در زمره مربیان موفق فوتبال ایران قرار می‌دهد که در عین تازه‌کاری، با استفاده از تجربه سالها بازی در لالیگا و تیم ملی، شرایط مثبتی را برای خود و تیمش رقم زده و حالا پس از یک دوره کوتاه خانه‌نشینی، بار دیگر با فولاد به لیگ برتر ایران بازگشته است.

 

نکونام مثل همه مربیان جدید الورود به فوتبال ایران، مربی فعال لب خط محسوب می‌شود و جنب و جوش زیادی برای هدایت تیمش و البته اعتراض به داور از خود نشان می‌دهد؛ موضوعی که در بازی با نساجی به اوج خود رسید و او در تقابل با تیم سابق، تمام انرژی اش را گذاشت تا راه پیروزی سرنوشت ساز را پیدا کند.

 

اگرچه فولاد نتوانست از سد نساجی بگذرد اما جوش و خروش نکو در کنار زمین، فریم‌هایی جالب را به وجود آورده که شاید اگر با یک کیت جی پی اس برای او همراه بود، یک آمار دوندگی قابل توجه را برای سرمربی فولاد ثبت می‌کرد؛ جایی که علاوه بر محدوده مشخص مربیان، گاها پا را فراتر می‌گذاشت و وارد زمین هم می‌شد تا صدای اعتراضش را به داور برساند.

 

او اعتقاد داشت که در چهار صحنه تیمش از داوری متضرر شده با این حال نکونام روی ادعایش مصر بود و حالا باید دید در هفته های آینده چه برخوردی را با داوران خواهد داشت. 

در یک صحنه پس از گل فولاد او با مشت گره کرده خوشحالی اش را به نمایش گذاشت و تا پایان بازی برای مشت دوم هم بی تابی کرد اما این لحظه فرا نرسید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها