کد خبر : 1797743 | 21 آذر 1400 ساعت 12:55 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

یزدخواستی: قبل از اعتراض قوانین را بخوانید؛ 

واکنش دوباره ذوب‌آهن به بیانیه نفت MIS

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن نسبت به اعتراض باشگاه نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

واکنش دوباره ذوب‌آهن به بیانیه نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن که در ورزشگاه بهنام محمدی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، همچنان ادامه دارد و پس از بیانیه باشگاه نفت MIS و پاسخی که کاپیتان سبزپوشان اصفهانی داشت، محمود یزدخواستی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز به آن وارد شد و در گفتگو با سایت باشگاه در ارتباط با دیدار تیمهای ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان اینطور صحبت کرد: با احترام به تیم محبوب نفت مسجدسلیمان باید بگویم که از این مساوی راضی نیستیم، چون برای سه امتیاز این مسابقه با اختلاف برنامه‌ریزی کرده بودیم. اگر بازیکنانمان موقعیت‌های بدست آمده را تبدیل به گل می‌کردند نتیجه این بازی خیلی فرق می‌کرد. 


سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: به‌نظر من قضاوت آقای اشکان خورشیدی روی نتیجه بازی تأثیری نداشت و معتقدم که اگرچه همه تیم‌ها حق اعتراض دارند، ولی قبل‌از اعتراض باید قوانین جدید مطالعه کنند. زمانی‌که قوانین برخورد توپ با دست تغییر کرد در یک جلسه آموزشی از یک کارشناس داوری دعوت کردیم تا قوانین جدید را به اطلاع کادر فنی و بازیکنان برساند. برای همین هم در روز مسابقه با مس رفسنجان که در محوطه جریمه توپ به زانوی بازیکن مس برخورد کرد و بعد دستش را لمس نمود ما اعتراضی نداشتیم. اعتراض ما روی تکلی بود که بازیکن مس در محوطه جریمه مهاجم ما را سرنگون کرد و همه کارشناس‌ها هم پنالتی تشخیص دادند. 


یزدخواستی که سابقه بازی در ذوب آهن را نیز دارد، اضافه کرد: در این مسابقه دو گل به ثمر رسید. هر دو گل را هم در واقع  بازیکنان ذوب‌آهن زدند. تیم نفت مسجدسلیمان سهمی در زدن گل‌ها نداشت. قبل‌از گل اول هم به‌نظر می‌رسید توپ از خط طولی زمین خارج‌شده ولی ما قضاوت داور را پذیرفتیم، چون محل توپ از داور خیلی فاصله داشت و امکان اشتباهات سهوی وجود داشت.

دیدگاه‌ها