کد خبر : 1797744 | 21 آذر 1400 ساعت 12:55 | 51.6K بازدید | 19 دیدگاه

پاسخ دندان‌شکن؛ جرارد بدجوری اوون را ضایع کرد

استیون جرارد، سرمربی آستون ویلا به طعنه پاسخ مایکل اوون، هم تیمی سابق خود در ترکیب لیورپول را داد.

پاسخ دندان‌شکن؛ جرارد بدجوری اوون را ضایع کرد

به گزارش "ورزش سه"، آستون ویلا دیروز در خانه لیورپول با تک گل محمد صلاح از روی نقطه پنالتی مغلوب شد تا استیون جرارد دومین شکست خود از زمان قبول هدایت این باشگاه را بپذیرد. اما اسطوره باشگاه لیورپول در زمان ورود به استادیوم به شدت مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت تا ثابت شود استیون جرارد هنوز هم ستاره ای محبوب در بین طرفداران لیورپول به شمار می آید.

 

اما مایکل اوون که در طول دوران حرفه‌ای خود هم برای لیورپول و هم منچستریونایتد بازی ‌کرد، پس از پایان بازی در مورد دشواری‌های بازگشت در مقابل هواداران لیورپول در استادیوم آنفیلد صحبت کرده و اعتراف کرد اصلا احساس خوبی بابت رقم خوردن این اتفاق نداشته است.

 

1673327

 

مایکل اوون که در استودیوی شبکه DAZN حضور داشت در پایان بازی خطاب به استیون جرارد گفت: "همه ما در دوران ورزشی خود به آنفیلد بازگشته‌ایم، باید اعتراف کنم که از بازگشت به این استادیوم برای بازی مقابل لیورپول متنفر بودم. اما تو امروز وقتی تیمت را در خانه در مقابل لیورپول هدایت می کردی چه حسی داشتی؟"

 

اما استیون جرارد خیلی زود در پاسخ به مایکل اوون گفت: "اگر من هم روزی برای منچستریونایتد بازی می کردم، از بازگشت به آنفیلد متنفر بودم."

 

مایکل اوون در اواخر دوران ورزشی خود مدتی برای منچستریونایتد بازی کرده و به همین علت بخش زیادی از اعتبار و محبوبیت خود در بین هواداران لیورپول را از دست داد. اما استیون جرارد هرگز لباسی جز پیراهن مرسی سایدی ها را به تن نکرد و از این حیث با بسیاری از بازیکنان هم نسل خود متفاوت بود.

 

1673326

دیدگاه‌ها