کد خبر : 1797748 | 21 آذر 1400 ساعت 13:22 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

حساب کنید چند امتیاز از ما گرفته‌اند؛

عبداللهی: مگر می‌شود این همه اشتباه کرد؟

مربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است که تیمش به خاطر اشتباهات داوری، چندین امتیاز را از دست داده است.

عبداللهی: مگر می‌شود این همه اشتباه کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان با کسب مساوی یک بر یک خانگی مقابل ذوب  آهن، 7 امتیازی شده و هفته نهم را با رتبه سیزدهم به پایان رساند. این تیم روز چهارشنبه در تبریز باید مقابل تراکتور به میدان برود. حمید عبداللهی، مربی تیم نفت در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش گفت: طی چند بازی گذشته شرایط فنی مان رو به جلو همراه با نوسان بود. سلسله اتفاقاتی در چند بازی گذشته رخ داد که باعث شد روند امتیاز گیری ما مختل شود. این سلسله اتفاقات سوای نوسان در کار فنی که به خاطر نداشتن زمان کافی برای بستن تیم و امورات پیش فصل است، بحث های داوری بود.

 

او با اشاره به اینکه نفت می توانست برنده بازی با ذوب آهن باشد ادامه داد: سعی کردیم با تنش زدایی تیم را از نظر روحی روانی به حالت نرمال در بیاوریم. بعد از بازی با هوادار تیم ذوب آهن را به خوبی آنالیز کردیم. روی نقاط قوت و ضعف شان تمرین کردیم و در شروع بازی و نیمه اول ما مالک بازی بودیم و سعی کردیم فشار زیادی به تیم ذوب آهن بیاوریم ؛از این راه به گل هم رسیدیم و در رختکن نکات فنی را گوشزد کردیم. یکسری تغییرات اجباری در نیمه دوم انجام می شد و این تغییرات کمی شاید در روند تیم ما تاثیر گذار بود. البته بازهم آمادگی جسمانی و نوسان از نظر تیمی باعث شد که در نیمه دوم علی رغم اینه چند موقعیت داشتیم و به تیر دروازه زدیم، ذوب آهن گل زد و بازی مساوی شد.

 

نفتی ها در بازی با ذوب آهن اعتراضات زیادی نسبت به قضاوت خورشیدی داشتند؛ عبداللهی در خصوص این اعتراضات گفت: سوای بازی فنی دو تیم که یکی از بازی های زیبای لیگ بود و نکات فنی خوبی داشت بازهم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت. بعد از بازی که صحنه را به آقای خورشیدی که یکی از داوران خوب فوتبال ماست نشان داد گفت من ندیدم و شاید از چشمش پنهان مانده بود. این پنالتی صد در صد بود و اگر آن را می گرفت بازی 2-0 می شد و قطعا این شرایط ما را بهتر می کرد.

 

او با اشاره به این موضوع که تیمش امتیازات زیادی را بابت اشتباهات داوری از دست داده افزود: با یک حساب سر انگشتی متوجه می شویم که چندین امتیاز همین طور از ما گرفته شده است. من بحثی روی هیچ داوری ندارم. همه داوران شریف هستند و ممکن است اشتباه پیش بیاید، این را هم متوجهم ولی چند بار، چند هفته و چند بازی؟ مگر می شود یک تیم پنج هفته متوالی با پنالتی برنده شود یک تیمی در چهار پنج هفته هیچ پنالتی که به نفعش گرفته نمی شود بلکه به ضررش پنالتی گرفته شود. یک جاهایی هست که می گویید شرایط پیش نیامده ولی پنالتی صد در صد ما را نگرفته اند ولی پنالتی علیه ما که اصلا خطا نبود را اعلام کردند.

 

مربی نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: بازهم می گویم که قطعا آقای خورشیدی یکی از داوران خوب ایران است و همه داوران پاک و زحمت کش هستند. ولی به نظرم حالا که VAR نداریم، داورهای پشت دروازه هم بد نیستند. شهر مسجد سلیمان و تیم نفت مظلوم واقع شده است. اصلا قصد مظلوم نمایی نداریم و نیازی به توضیح در مورد مردم و هواداران این شهر نیست. ایل بختیاری در فرهنگ و تمدن ما جایگاه خاصی دارد. خواهش من این است که روی بحث داوری دقت بیشتری شود. حمایت بی جا نمی خواهیم فقط می خواهیم عدالت برقرار شود.

 

عبداللهی در مورد بازی روز چهارشنبه با تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر گفت: تراکتور یکی از تیم های قابل احترام در فوتبال ماست و به نظرم حتی در این فصل که نتوانسته نتایج خوبی بگیرد هم، حریف خطرناکی به حساب می آید. بازی با تراکتور یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم نیاز به کسب سه امتیاز دارند و این به جذابیت و حساسیت کار افزوده است. در فرصت کمی که داریم، خودمان را آماده این رویارویی می کنیم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها