کد خبر : 1797866 | 22 آذر 1400 ساعت 01:55 | 28.1K بازدید | 7 دیدگاه

لالیگا هنوز تمام نشده

سیمئونه: رئال امشب به سبک اتلتیکو برنده شد

سرمربی اتلتیکو در پایان دربی مادرید، نمایش رئال را ستود ولی گفت که سرنوشت قهرمانی هنوز تعیین نشده است.

سیمئونه: رئال امشب به سبک اتلتیکو برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با روحیه عالی پس از برتری در زمین پورتو و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دربی رسیده بود ولی در برنابئو با دو گل مغلوب رئال شد. رئال صدرنشین ماند و اکنون فاصله ای 13 امتیازی با اتلتیکو دارد.

 

 

1673539

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی گفت:« تمام کنندگی در فوتبال مهمترین اصل است و امشب رئال از این جهت بهتر از ما بود. آنها در مقطعی فوق العاده به سر می برند. وارد  زمین می شوند، گل می زنند و سپس فرم بازی هم به سودشان عوض می شود. ما در نیمه دوم شانس هایی داشتیم ولی استفاده نکردیم. حتی بازی را هم بهتر شروع کردیم ولی پس از گل بنزما، روند مسابقه هم تغییر کرد.»

 

 

1673501

 

 

سیمئونه ادامه داد:« از لحاظ روحی و ذهنی پس از پیروزی بر پورتو واقعا شرایط خوبی داشتیم ولی پس از گل دوم رئال دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. از بازیکنانم راضی هستم چون همه توان شان را گذاشتند. فوتبال یعنی گل و تیمی که در این زمینه بهتر کار کند، برنده می شود.»

 

 

1673491

 

 

سرنوشت قهرمانی لالیگا:« الان فاصله رئال با دیگر تیم ها زیاد است ولی فصلی طولانی در پیش داریم و ما بازی به بازی پیش می رویم. امروز رئال به سبک خود ما که بسیار می پسندمش، توانست برنده شود. ما را خوب بلوکه کرد و در ضد حملات ضربه کاری را زد. تا الان رئال فصل فوق العاده ای داشته ولی هنوز بازی ها ادامه دارد.»

 

دیدگاه‌ها