کد خبر : 1797944 | 22 آذر 1400 ساعت 14:06 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

امیر در اسپانیا با کسی شوخی ندارد؛

فریاد عابدزاده در منطقه صعود به لالیگا

دروازه‌بان‌های ملی پوش ایران حق هیچ اشتباهی ندارند.

فریاد عابدزاده در منطقه صعود به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، تیم شگفتی ساز پونفرادینا در لیگ آدلانته اسپانیا روز گذشته میهمان تیم لگانس بود؛ تیمی با سابقه حضور در لالیگا که در خانه برای هر حریفی مشکل ایجاد می‌کند. از این مسابقه خیلی زود عکسی بیرون آمد؛ تصویری که امیر عابدزاده را به حالت نشسته کنار تیر دروازه نشان می‌داد. عکسی مخابره شده از حساب رسمی لالیگا که مسابقات دسته پایین‌تر را نیز پوشش می‌دهد.

 

ساعتی بعد با انتشار هایلایتی از مسابقه مشخص شد که این موقعیت شوتی چهل متری به دروازه پونفرادینا است که عابدزاده آن را از کنار تیر بیرون فرستاده است. ضربه‌ای که در پی پاس عابدزاده به مقصد هم‌تیمی‌ها و دریافت آن توسط بازیکن حریف به دست آمد.

امیر خیلی زود خود را به دروازه رساند تا این شوت از راه دور بدل به اولین گل بازی نشود. گل اول بازی را اتفاقا تیم مهمان، پونفرادینا زد تا به کسب سه امتیاز این مسابقه امیدوار بشود اما گل یوری در دقیقه ۵۲ توسط ژاویر کوئینتیا پاسخ داده شد؛ آن هم با ضربه سنگینی از گوشه محوطه جریمه که شاید اگر دخالت مدافع پونفرادینا نبود، امیر آن را مهار می‌کرد.

 

1673677

 

این همان مسئله‌ای بود که باعث شد گلر ایرانی پونفرادینا بر سر هم‌تیمی خود فریاد بکشد و بگوید اگر خودش را از مقابل توپ کنار می‌کشید این توپ توسط وی دفع شده یا به کرنر می‌رفت.

 

1673678

 

عابدزاده در شرایطی در اسپانیا بازی می‌کند که پونفرادینا با حضور در رتبه دوم لیگ آدلانته بالاتر از تیم‌های مشهوری مثل ایبار، وایادولید، لاس‌پال‌ماس، خیرونا، مالاگا، اوئسکا، ساراگوسا، خیخون، لگانس و سوسیداد قرار گرفته است.

 

 امیر عابدزاده رقابت شخصی خود را نیز با سایر دروازه‌بان‌های مدعی پیراهن شماره یک تیم ملی پیش می‌برد. از این رو برای او انجام مسابقات بدون اشتباه و بدون گل خورده و صدرنشینی‌اش در جدول دروازه‌بان‌های لیگ آدلانته اهمیت بسیاری دارد.

 

1673679

 

صفحه فیسبوک پونفرادینا تصاویری از گرم کردن بازیکنان این تیم را منتشر کرد که در بین آنها شیرجه‌های امیر عابدزاده نیز به چشم می‌آید. جدیتی که با او تا پایان مسابقه همراه بود تا فعلا او و تیم باشگاهی‌اش در بالاترین نقطه حرفه‌ای خود قرار داشته باشند.

اینکه پونفرادینا به لالیگا صعود کند رویای بزرگی است که هفته به هفته با بازیکنان و کادرفنی این باشگاه پیش می‌رود و چه بسا این تیم اسپانیایی شگفتی‌ساز بزرگ این فصل لیگ آدلانته باشد.

دیدگاه‌ها