کد خبر : 1798100 | 23 آذر 1400 ساعت 11:17 | 26.9K بازدید | 13 دیدگاه

انتقاد شدید آنری از تعلل PSG درباره امباپه

تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که پاری سن ژرمن مقصر شرایط فعلی کیلیان امباپه است.

انتقاد شدید آنری از تعلل PSG درباره امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان روز گذشته برگزار شد و دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید رقیب یکدیگر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شدند.

دو دیداری که می‌تواند برای کیلیان امباپه بسیار دشوار باشد، چرا که گفته می‌شود انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو در پایان فصل قطعی است.

قرارداد این فوق ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با سایر تیم‌های خارج از لیگ فرانسه را آغاز کرده و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

 

1673511

 

آنری در گفتگو با آمازون درباره شرایط این بازیکن گفت:« این موضوع باید دو سال پیش حل می‌شد. من فکر می‌کنم دو سال قبل باید مذاکراتی با امباپه صورت می‌گرفت و به او گفته می‌شد که این تیم توست و ما این تیم را حول محور حضور تو شکل خواهیم داد. اما حالا او واقعا می‌خواهد که سرنوشتش در دستان خودش باشد و بتواند با هر تیمی که می‌خواهد قرارداد ببندد.»

رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی قابل توجه به پاری سن ژرمن ارائه کرد اما این باشگاه فرانسوی امیدوار بود بتواند امباپه را برای تمدید قرارداد متقاعد کند و به همین دلیل تمامی پیشنهادات را رد کرد.

اما مذاکرات بین این دو طرف تا به حال به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و ظاهرا این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی تمام پیشنهادات پی اس جی را رد کرده تا احتمال حضورش در رئال مادرید در پایان فصل بسیار جدی باشد.

دیدگاه‌ها