کد خبر : 1798164 | 23 آذر 1400 ساعت 16:40 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

خبر خوب برای شیاطین سرخ

خطر رفع شد، مدافع منچستر مشکل قلبی ندارد

ویکتور لیندلوف با عارضه قلبی و نیز کرونا روبرو نیست و می تواند به تمرینات منچستریونایتد باز گردد.

خطر رفع شد، مدافع منچستر مشکل قلبی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی شنبه شب در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبانش نوریچ‌سیتی را با نتیجه 0-1 از پیش رو بردارد که ویکتور لیندلوف در دقیقه 70 از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد و در ادامه به تشخیص پزشک تیم در دقیقه 74 جای خود را به اریک بایی داد.

 

 

1673987

 

 

باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که لیندلوف در حال حاضر تحت یکسری تحقیقات احتیاطی قرار دارد و به خوبی از ناحیه‌ای که در بازی مقابل نوریچ احساس درد کرد، بهبود یافته است. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این موضوع به هیچ وجه به شیوع کووید-19 در باشگاه منچستریونایتد مرتبط نیست.

 

 

1673989

 

 

ماجا همسر مدافع سوئدی شیاطین سرخ هم درباره وضعیت او در وبلاگ شخصی‌اش نوشت:«تماشای آن مسابقه ترسناک بود و ویکتور پس از آن دیدار بسیار نگران بود. دیروز او آزمایش‌های زیادی انجام داد و مانیتور قلب به مدت دو روز روی سینه‌اش بود تا مطمئن شود همه چیز خوب است. به نظر می‌رسد همه چیز خوب است. ما منتظر پاسخ آخرین تست‌ها هستیم که فردا به پایان می‌رسد».

 

 

1673990

 

 

لیندلوف 27 ساله این فصل در 18 بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

دیدگاه‌ها