کد خبر : 1798218 | 23 آذر 1400 ساعت 19:16 | 20.1K بازدید | 3 دیدگاه

باید نگاهمان روبه جلو باشد

مهدی‌پور: تلاش‌های آجورلو آرامش خاطرمان است

هافبک تیم استقلال می‌گوید بازی با سپاهان تمام شده وباید به فکر دیدارهای آینده باشند.

مهدی‌پور: تلاش‌های آجورلو آرامش خاطرمان است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور بعد از پیروزی ارزشمند استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر بیان کرد:‌بازی خیلی مهم و 6 امتیازی بود. خداراشکر می‌کنم که توانستیم باهوش تر باشیم و 3 امتیاز را بگیریم. 


او درباره شرایط خوب خودش تاکید کرد:‌خداراشکر هم من و هم تیم ما شرایط خوبی داریم. به آن چیزی که مد نظرم هست و باید بازی کنم، نرسیدم. خداراشکر شرایط خوب است و انشاالله بهتر می‌شود.


هافبک استقلال درباره آینده تیمش گفت: بازی های سخت ما شروع شده است. با تیم های بالای جدولی بازی داریم. خداراشکر از دو تیم خوب 6 امتیاز گرفتیم و نگاهمان روبه جلو است. بازی با سپاهان تمام شد و باید به فکر آینده باشیم.


مهدی‌پور درباره گلایه فرهاد مجیدی از زمین تمرین استقلال خاطرنشان کرد: قبل از اینکه به این زمین تمرین برویم شرایطش خوب بود. روز به روز اما شرایط بدتر شد و الان تمرین و انجام کارهای تاکتیکی در این زمین سخت است. با این حال مدیریت جدید از زمانی که آمده تلاش کرده شرایط خوبی داشته باشیم و این اتفاق هم افتاده است. 


مهدی پور مقایسه اش از شرایط مدیریتی استقلال با دوران مدیریت مددی را اینطور توصیف کرد: قطعا شرایط مان نسبت به گذشته بهتر است. همین که مدیریت باشگاه در مسیر اینکه شرایط بهتر شود، قدم برمی‌دارد برای ما یک آرامش خاطر است. اینکه تلاش می‌کند برای ما خیلی مهم است.

دیدگاه‌ها