کد خبر : 1798221 | 23 آذر 1400 ساعت 19:27 | 75.4K بازدید | 18 دیدگاه

سیدحسین را روی دست از آزادی بردند(عکس)

دروازه‌بان استقلال یکبار دیگر موفق شد عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر بیست و یکم بوده است. کاپیتان این روزهای استقلال با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر در 7 مسابقه پیراهن تیمش را برتن کرده و توانسته نمایش های کم نقص و خوب را ارائه کند.


حسینی در 7 مسابقه ای که برای استقلال بازی کرده، 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته که آماری فوق العاده برای این دروازه بان باتجربه محسوب می‌شود. او که بعد از استراحت کوتاه مدت دوباره از مسابقه دربی به ترکیب استقلال برگشته، توانسته در 3 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد که یک رکورد خوب است.او علاوه بر بازی با پرسپولیس مقابل پیکان و سپاهان هم گل نخورده است. 

 

 

1674094

 


سیدحسین در مصاف امروز با سپاهان هم عملکرد خوبی داشت و در چند صحنه با واکنش های خوب خودش مانع از فروریختن دروازه شد تا نقش مهمی را در برد ارزشمند شاگردان فرهاد مجیدی ایفا کند.


بعد از سوت پایان مسابقه نیز حسینی مورد توجه علیرضارضایی دروازه بان جوان آبی ها قرار گرفت. رضایی بعد از پایان بازی بلافاصله به سمت حسینی رفت و موفقیتش را تبریک گفت. همچنین بهزاد غلامپور نیز خودش را به حسینی رساند و او را تحسین کرد.

 

 

1674095

 


در نهایت غلامپور و رضایی ، کاپیتان استقلال را روی دست بلند کردند تا علاوه بر برپایی یک جشن 3 نفره او را روی دست از چمن آزادی خارج کنند.


بی تردید حسینی با شرایط خوبی که از نظر بدنی و فرم دروازه بانی دارد، در بازی های آینده می‌تواند به تیمش کمک و روزهای بهتری را نیز تجربه کند.

دیدگاه‌ها