کد خبر : 1798457 | 24 آذر 1400 ساعت 19:10 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان و رویارویی پیاپی با سه مدعی قهرمانی 

بداقبال ترین تیم این روزهای لیگ برتر را بشناسید

نگاهی به برنامه بازی های لیگ و حضور برابر سه مدعی قهرمانی در سه هفته پیاپی نشان می دهد پیکان قطعاً بدشانس ترین تیم این روزهای لیگ برتر است.

بداقبال ترین تیم این روزهای لیگ برتر را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی‌ها با حضور در دیدار برابر پرسپولیس دومین باخت سنگین خود را در دو هفته متوالی به ثبت رساندند. آنها که بازی هفته نهم خود برابر استقلال را با ۳ گل به حریف واگذار کردند، در دیدار هفته دهم نیز سه بار دروازه خود را برابر تیم پرسپولیس باز شده دیدند، هرچند موفق شدند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما در نهایت دومین شکست سنگین خود در دو هفته پیاپی را به ثبت رساندند.


نکته جالب و البته عجیب درباره تیم پیکان که سندی است بر بدشانسی این روزهای تیم، حریف هفته بعد آنهاست! در قرعه کشی و برنامه بازیهای لیگ برتر، پیش از این مقرر شده بود که پیکانی‌ها در هفته های نهم و دهم و یازدهم باید برابر تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان به میدان بروند! تیم‌هایی از مدعیان اصلی قهرمانی که از ابتدای لیگ در بالای جدول رده بندی حضور دارند.

 

حال این تیم صنعتی حاضر در فوتبال ایران در دو دیدار از ۳ بازی مشخص شده به میدان رفت و هرگز نتوانست نتیجه ای درخور توجه به ثبت برساند، این تیم تهرانی در دو بازی برابر تیم های استقلال و پرسپولیس ۶ بار دروازه خود را بازشده دید و تنها یک بار توانست به دروازه حریف برسد. پیکان حالا تنها ۸ روز زمان دارد تا بتواند خود را آماده سومین بازی مهم پیاپی کند. خودروسازان در روزهای باقی مانده باید به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازند تا روز جمعه سوم دی ماه با بهترین شرایط تیمی در ورزشگاه نقش جهان و در دیدار برابر سپاهان اصفهان به میدان بروند.

دیدگاه‌ها