کد خبر : 1798459 | 24 آذر 1400 ساعت 19:13 | 59.8K بازدید | 14 دیدگاه

ضربه مهلکی خوردیم؛

حسینی: عجب گلی به پرسپولیس کادو دادیم!

مجتبی حسینی می‌گوید در آخرین دقایق، بازی از دست داور خارج شد و آنها مسابقه را واگذار کردند.

حسینی: عجب گلی به پرسپولیس کادو دادیم!

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد گل اولی بود که خوردیم. شما وقتی مقابل یک تیم حرفه ای، با تجربه تر و سریع تر از خودتان چنین گلی را کادو می‌دهید، خیلی ضربه مهلکی است که ما نیمه اول خوردیم. 

 

او ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب و با برنامه شروع کردیم و خوب جلو می‌بردیم که متاسفانه کادویی که به بچه های پرسپولیس دادیم خیلی به ضرر ما شد و ما را اذیت کرد. در نیمه دوم هم دوباره ما بازی را بهتر شروع کردیم و بچه ها پرفشار و با انگیزه بازی می‌کردند که اسیر ضد حمله آنها شدیم و یک گل دیگر خوردیم. در ادامه توانستیم یکی‌ از گل ها را جبران کنیم ولی بعد از گلی که ما زدیم به قدری در بازی مسائل حاشیه ای اتفاق افتاد که بازی از دست داور خارج شد و بازی را واگذار کردیم.

 

سرمربی پیکان ضمن تمجید از عملکرد تیمش عنوان کرد: بچه های ما امروز خیلی فوتبال خوبی بازی کردند و اگر کمی با تجربه تر بودند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم ولی باختیم و باید سریع ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی سخت دیگری آماده کنیم.

 

حسینی در واکنش به نتایج خوب پیکان در هفته های ابتدایی و پس از آن افت این تیم، گفت: مشکلی نیست. چیزی که ما را اذیت می‌کند کیفیت بد گل هایی است که می‌خوریم. ما مقابل چنین تیم هایی نباید به این شکل گل بخوریم. چیزی که مشخص است تیم ما یک تیم جوان و پر انرژی است و مطمئنم بچه ها روز به روز پیشرفت می‌کنند، باید سعی کنیم دوباره به روند خوبمان برگردیم.

 

او در پایان درباره داوری بازی بیان کرد: بازی سختی برای داور شد. به ما گفتند زیاد درباره داوری صحبت نکنیم ولی بازی خیلی برای داور سخت شد. در بحث پنالتی، یا پنالتی بوده یا اگر نبوده توپ جلوی پای بازیکن ما افتاد و دروازه خالی را زد و جای اعتراض ندارد. توپ جلوی پای بازیکن ما افتاد و گل خالی را گل زد و حالا داور پنالتی گرفته، می‌توانست گل بگیرد. نیاز به اینهمه جنجال نداشت.

دیدگاه‌ها