کد خبر : 1798460 | 24 آذر 1400 ساعت 19:14 | 59.3K بازدید | 33 دیدگاه

تیم جوان همیشه بالانشین نیست

دقیقی: رفتار مطهری زشت بود

مدیر تیم پیکان رفتار مربی پرسپولیس را زشت خطاب کرد.

 دقیقی: رفتار مطهری زشت بود 

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی در مورد شکست سه بر یک پیکان مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: امروز خیلی خوب بازی را شروع کرده بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم شرایط اجازه نداد که کار خود را مقابل تیم حرفه‌ای پرسپولیس با بازیکنان جوانمان پیش ببریم. میانگین سنی تیم ما زیر ۲۵ سال است و خیلی مفت گل خوردیم این در حالی است که می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما در نهایت شکست خوردیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا پیکان از شروع خوبش در ۶ هفته اخیر فاصله گرفته ادامه داد: آقای محمدی از بهترین مدیران ورزشی ما است، باشگاه پیکان برنامه بلندمدت دارد و بودجه تیم ما جزو سه تیم پایین جدول است. اگر دقت کنید به جز ابراهیم صالحی که ۳۰ سال دارد سایر بچه‌های ما زیر ۲۴ سال بودند. برنامه ما توسعه آکادمی و اعتماد به جوانان است. تیم جوان همیشه نمی‌تواند بالا باشد و نیاز به زمان دارد.


مدیر فنی تیم پیکان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی روی صحنه گل گفت: به نظر من اگر داوران در آن صحنه آوانتاژ می داد بازیکن ما توپ را  به گل تبدیل می کرد ولی درگیری لک و مهاجم ما را دید و جسارت به خرج داد و پنالتی گرفت که خدا را شکر تبدیل به گل شد.


دقیقی در پایان در مورد اینکه حمید مطهری مربی پرسپولیس بعد از دریافت گل به سمت نیمکت پیکان رفت افزود: برای کادر فنی حریف احترام قائل هستیم. من برای حامد لک نیز احترام ویژه‌ای قائل هستم زیرا در تراکتور همبازی من بوده اما رفتاری که آقای مطهری نشان داد زشت بود. او همیشه وقتی در یک قاب برجسته در برنامه های تلویزیونی صحبت می‌کند بسیار با سواد و پرتوان نشان داده اما این رفتارش در بازی امروز کمی متفاوت بود و به نظر من چنین کسانی الگو هستند و زشت است که این رفتارها را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها