کد خبر : 1798897 | 27 آذر 1400 ساعت 10:57 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مبارزه حساس بوکسور ایرانی در رینگ پاتایا

بوکسور ایرانی امروز در رینگ پاتایا و در یک مبارزه حساس به مصاف رقیب عنوان دار خود خواهد رفت.

مبارزه حساس بوکسور ایرانی در رینگ پاتایا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ بوکس حرفه ای موسوم به "برناکل بوکسینگ تایلند وان" امروز در شهر پاتایا آغاز می شود که در یکی از دو رویداد اصلی این رقابتها، رضا گودری، رزمی کار ایرانی در دسته وزنی نیمه سنگین به مصاف "سیریمونکل سینگماناساک"، دارنده ۶ عنوان قهرمانی شورای جهانی بوکس حرفه ای خواهد رفت.


این دو ورزشکار روز جمعه ۲۶ آذرماه پس از شرکت در مراسم وزن کشی که در محل هتل رویال کلیف انجام گرفت، در جریان کنفرانس خبری، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شدند.


"سیریمونکل" طی نشست خبری مذکور  در مورد نتیجه این مسابقه به خبرنگار پاتایا میل گفت: من برای کسب برد به این مبارزه آمده ام. به هیچ وجه دنبال اجرای شو و کارهای نمایشی نیستم و قطعا تماشاگران، یک جدال سطح یک و نفسگیر در ورزش بوکس را شاهد خواهند بود. به همین خاطر هر چه در توان دارم، به کار خواهم گرفت تا پیروز از رینگ خارج شوم.


در ادامه رضا گودری نیز در پاسخ به  صحبتهای مبارز تایلندی عنوان کرد: دقیقا می دانم که حریفم کیست و چه رکوردها و عناوین ارزشمندی را در اختیار دارد. او به خوبی به تکنیکهای جابجایی مسلط است. علاوه بر آن باهوش است و هدفمند مشت می زند. "سیریمونکل" تسلط خارق العاده ای در کنترل رینگ دارد؛ برای او احترام زیادی قائلم، اما روز مبارزه، قطعا روز من خواهد بود. باید بگویم که من سخت تمرین کرده ام و قصد ندارم بازنده از رینگ خارج شوم.


گودری در ادامه و در واکنش به صحبتهای حریفش که مدعی شده بود، مسابقه راحتی را در پیش دارد، گفت:  اگر چه حریف، بوکسور قابلی است؛ اما او نخستین بار است که مبارزه بدون دستکش را تجربه می کند. اما من نزدیک به ۳۰۰ مبارزه کاراته را با دستان خالی مشت زده ام.


پیشتر بانکوک پست این مبارزه را جذابترین و پر بیننده ترین مبارزه این رویداد پیش بینی کرده بود.

دیدگاه‌ها