کد خبر : 1798960 | 27 آذر 1400 ساعت 14:46 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

جام حذفی فرصت مناسب برای بازیابی روحی-روانی؛

سیدعباسی و اولین برد فصل شهر خودرو؟

سرمربی جوان شهر خودرو امیدوار است بتواند فردا نخستین برد تیمش در فصل جدید رقابت‌های فوتبال ایران را رقم بزند.

سیدعباسی و اولین برد فصل شهر خودرو؟

به گزارش "ورزش سه" 10 بازی بدون برد در لیگ بیست و یکم، عملکرد تیم فوتبال شهر خودرو خراسان است که با سه سرمربی چنین کارنامه‌ای به ثبت رسیده؛ 1 بازی مهاجری، 7 بازی میثاقیان، 1 مسابقه با سرمربیگری سیدعباسی و یک دیدار هم که به دلیل اعتصاب بازیکنان تیم مشهدی در مقابل مس رفسنجان حاضر نشد.

 

این عملکرد بسیار ضعیف باعث شده تا عنابی‌پوشان مشهدی قعرنشین جدول لیگ برتر باشند؛ البته که در چند مسابقه آن‌ها نمایش قابل‌قبولی داشتند اما نتیجه دلخواه برای آن‌ها به دست نیامد تا از 30 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز را به دست آورده باشند.

شهر خودرویی‌ها که در حال مذاکره با کوزین برای جذب سرمربی خارجی هستند، فعلا با هدایت داوود سیدعباسی کار خود را دنبال می‌کنند و این سرمربی جوان در دومین تجربه بعد از شکست مقابل صنعت نفت، فردا تیمش را در مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی هدایت کند.

بدون‌تردید پیروزی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند دستاوردی روحیه‌بخش برای شهر خودرو باشد و مطمئنا در عملکرد فنی آن‌ها در ادامه فصل موثر خواهد بود؛ به ویژه آن‌که بعد از رویارویی با استقلال ملاثانی، تیم مشهدی باید به مصاف استقلال تهران در لیگ برتر برود.

 

باید دید اولین برد شهر خودرو در فصل جدید فوتبال ایران همراه با اولین برد سیدعباسی در عرصه مربیگری خواهد شد یا فردا در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد اتفاق دیگری رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها