کد خبر : 1799133 | 28 آذر 1400 ساعت 13:39 | 21.9K بازدید | 21 دیدگاه

در آسیا حضور خواهیم داشت؛

صدری: زودتر از موعد مشکلات را حل کردیم

مجید صدری می‌گوید که مشکلات پیرامون مجوز حرفه ای سازی حل شده است.

صدری: زودتر از موعد مشکلات را حل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نشست کمیته حرفه‌ای سازی گفت: به نوبه خودم از همه بزرگواران مخصوصا آقای عزیزی خادم تشکر می‌کنم. این مسئله به قدری برای ایشان مهم بود که وقتی به فدراسیون مراجعه کردیم، ظرف یک روز ترتیب این جلسه را دادند و امروز با جلسه خوبی که خدمت بزرگواران بودیم، می‌توانم این نوید را به هواداران عزیز دو تیم بدهیم که مشکل حرفه‌ای سازی حل شد و قرار شد مواردی که مدنظر دوستان است را بلافاصله انجام دهیم.

 

وی افزود: خداراشکر زودتر از موعد سه ماهه این مشکل حل شد و ما امیدواریم که دیگر از این مشکلات برای این دو باشگاه پیش نیاید. آقای مهدی، مصطفوی، عباسی و عزیزی خادم به هر دو تیم کمک کردند و این خبر خوبی است که می‌توانیم به هر دو تیم بدهیم که امروز با عنایت این دوستان مشکل مجوز را حل کنیم و در لیگ قهرمانان باشیم و بتوانیم مقام بیاوریم و با جدیت فراوان این لطف را در زمین بازی جبران کنیم و باعث افتخار کشور عزیزمان شویم.

او در توضیح مشکلاتی که حل شد گفت: دو سه مشکل اصلی بود که یکی در بحث مالی مثل کالدرون بود که خداراشکر حل شده و در بحث‌های دیگر هم ما تعهد دادیم و آقای مصطفوی راهنمایی‌هایی دادند که حل شود. اجازه بدهید بحث‌های ریز را به موقع اعلام کنیم.

 

صدری درباره مشکل بین اولیایی و پیروانی عنوان کرد: چزی که آقای مصطفوی به عنوان بزرگتر ما گفتند این بود که مشکل را باید دور یک میز حل کنیم. آقای اولیایی نقطه نظر خودشان را گفتند و امروز که در خدمت این عزیزان هستیم، خداراشکر توضیحات ما برایشان قانع کننده بود و ما راهنمایی ها را قبول کردیم و فکر کنم دیگر اینطور مسائل را نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها