کد خبر : 1799184 | 28 آذر 1400 ساعت 17:19 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک داور گفت دوست دارم خطا می گیرم

کلانتری: بازی سختی با آلومینیوم داشتیم

سرمربی فجرسپاسی اعتقاد دارد که تیم او خوب بازی کرده و به دلیل جوانی بازیکنانش به آلومینیوم باخته است.

کلانتری: بازی سختی با آلومینیوم داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر آلومینیوم در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: پیروزی آلومینیوم را به این تیم تبریک می گویم ولی همه این دیدار را دیدند. بازی خیلی خوب و پرموقعیتی بود. فرصت های ما خیلی زیاد بود. من از تیم خودم و بازیکنان باتجربه دلگیرم. بازیکنان جوانی امروز به میدان رفتند که اصلا در لیگ برتر بازی نکرده اند و نخستین بازی آنها بود. آنها موقعیت هایی به دست آوردند ولی استفاده نکردیم.

 

وی ادامه داد: در مقطعی از بازی بخصوص در نیمه اول به روی دروازه آلومینیوم حمله کننده بودیم. ولی در نیمه دوم که آلومینیوم تغییر سیستم داد، روی ضدحملات استفاده کردیم و فرصت های خیلی خطرناکی ایجاد کردیم. حتی یکی از فرصت ها را من فکر کردم گل شده است ولی توپ از کنار دروازه عبور کرد. وقتی موقعیت های زیادی از دست می دهید و بازیکنان شما جوان باشند، اینگونه می شود که می بازید.

 

او گفت: ما تغییراتی داشتیم که بیشتر روی بازیکنانی بود که تجربه حضور در میدان را کسب کنند. ما روی کم تجربگی نتوانستیم حتی گل نخوریم. نتیجه 2 بر صفر این بازی برای ما خیلی تعجب آور بود. شرایط بازی طوری بود که هر لحظه احساس می کردیم که به گل می رسیم. بچه ها ما خیلی خوب فوتبال بازی می کردند. یک ضربه به تیر دروازه خورد و در کل شرایط خوب بود. همان گلی که ما دریافت کردیم، مانند چند بازی گذشته در لیگ روی اشتباهات بود. 

 

سرمربی فجرسپاسی با انتقاد از داور مسابقه گفت: تمام 50 – 50 هاست برای تیم حریف است. آقای داور می گوید این خطا را گرفتم ولی بعد از 2 دقیقه ما گل خوردیم. کمک داور خطای بی موردی می گیرد و می گوید دوست داشتم این خطا را گرفتم. کسی می تواند معنی این حرف را به من بگوید؟ مگه دوست داشتنی است که با آبرو و حیثیت یک تیم بازی می کنید؟

 

وی گفت: چگونه آقای داور سوت های 50 – 50 را به آلومینیوم می دهد، چرا سوت ها برای فجر نیست؟ فقط این بازی نه، خیلی از بازی های دیگر نیز اینگونه است. وقتی که آدم چیزهایی می بیند ناراحت می شود. البته من نمی خواستم درباره داوری صحبت کنم.

کلانتری در پایان اضافه کرد: من به تیمم افتخار می کنم. نمی گویم که این تیم دوم ما بوده است. ما تیم اول و دوم نداریم. من 30 بازیکن دارم که واقعا خوب بودند. من به تیمم اعتقاد دارم. چند هفته قبل نیز گفتم جوانانی به فجر و فوتبال ایران اضافه می شوند که می توانند چندین سال فوتبال را بیمه کنند.

دیدگاه‌ها