کد خبر : 1799223 | 28 آذر 1400 ساعت 19:24 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

ولوز 0 - 0 چلسی؛ کرونا نفس تیم توخل را گرفت!

چلسی در دیداری عجیب در خانه حریف در مقابل ولورهمپتون به تساوی بدون گل دست یافت.

ولوز 0 - 0 چلسی؛ کرونا نفس تیم توخل را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی اسیر در گرداب شیوع ویروس کرونا و در روزی که تیمو ورنر، روملو لوکاکو، جورجینیو، کالوم هادسن اودوی، بن چیلول، کای هاورتز، لوفتوس چیک و آندریاس کریستینسن را در اختیار نداشت، مقابل ولوز متوقف شده و دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

بر خلاف انتظار این ولورهمپتون بود که بازی را بهتر آغاز کرد و به گل اول هم دست یافت، اما چلسی خوش شانس بود که این گل آفساید اعلام شد.  در دقیقه 19 ژائو موتینیو روی ارسال پودنس فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ادوارد مندی با خروج خوب خود مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1675480

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام دنبال شد و دفاع منسجم و پرتعداد ولورهمپتون اجازه خلق موقعیت به شاگردان توماس توخل را نمی داد. در اواخر نیمه اول باز هم این ولوز بود که روی یک ضدحمله دیگر صاحب فرصت شد.

 

این بار پودنس ارسال خوبی روی دروازه داشت، اما ضربه سر دندوکر با عکس العمل خوب مندی همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت چلسی و ولوز با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز خطر خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و مه شدید و شرایط جوی نامناسب اجازه ارائه بازی تماشایی را از دو تیم گرفته بود. شاید اولین موقعیت قابل توجه نیمه دوم و در دقیقه 77 و برای چلسی ایجاد شد.

 

1675492

 

پاس خوب انگلو کانته به مارکوس آلونسو رسید و او با ارسال عمقی خود کریستین پولیسیچ را در موقعیتی تک به تک قرار داد. این ستاره جوان از سمت چپ وارد محوطه شد و می توانست گل برتری را به ثمر برساند، اما خوزه سا با واکنشی دیدنی دروازه را نجات داد و بهترین فرصت آبی های لندن از دست رفت. در ادامه چلسی نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه ولوز ایجاد کند و این دیدار کم هیجان با همان تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها