کد خبر : 1799384 | 29 آذر 1400 ساعت 15:38 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

حرکت هالند عجیب بود؛ او را اینچنین ندیده بودم

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که ارلینگ هالند از شرایط خود در دورتموند راضی نیست.

حرکت هالند عجیب بود؛ او را اینچنین ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند این روزها نامی است که بیش از همیشه در رسانه های فوتبالی مورد توجه قرار می گیرد. به کمک مینو رایولا مدیر برنامه های جنجالی اش، هالند تبدیل به سوژه شماره یک نقل و انتقالات شده و از حالا در مورد جدایی او از دورتموند صحبت می شود.

 

 

1674634

 

 

دیروز یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند تایید کرد که چندین تیم به خصوص رئال مادرید خواهان جذب هالند هستند و امروز هم رایولا تایید کرد که هالند ممکن است همین تابستان برود و شاید یک سال دیگر هم صبر کند. گفته می شود از تابستان پیش رو بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند قابل فعال شدن است.

 

هالند پس از دبل در بازی چند روز پیش مقابل گروتر فورت و در پایان بازی یک دور زمین را طی کرد و برای هواداران دورتموند دست زد تا گمانه زنی ها در مورد خداحافظی احتمالی اش به گوش برسد. او در شکست شنبه شب برابر هرتا برلین اما کم فروغ بود و نتوانست گل بزند و مانع شکست 3-2 تیمش شود.

 

 

1674701

 

 

هالند از این شکست بسیار عصبانی بود و در پایان بازی مستقیما راهی رختکن شد. ژستی که تا پیش از این از او ندیده بودیم تا مشخص شود از شرایط دورتموند اصلا رضایت ندارد.

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان در مورد هالند به اسکای اسپورتس گفت:« هالند برابر هرتا خوب و پرشور بازی نکرد. دوست داشت نمایشی بهتر ارائه دهد و تلاش هم کرد ولی موفق نشد. در پایان بازی حرکت او عجیب بود و من تاکنون هالند را اینچنین ندیده بودم. به نظر می رسد یک جای کار ایراد دارد و او از شرایط تیم راضی نیست. این ارلینگ هالندی نیست که می شناسیم. او عصبانی است و شاید هم تحت تاثیر شایعات زیادی که در مورد آینده اش شنیده می شود، قرار گرفته است.»

 

 

دیدگاه‌ها