کد خبر : 1799408 | 29 آذر 1400 ساعت 16:55 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

منتظر بارسلوناییم

لوپتگی: بارسا خطرناک است و با ژاوی متحول شده

بر خلاف تصورات بسیاری از فوتبال دوستان، جولن لوپتگی سرمربی سویا معتقد است فردا شب بازی بسیار سختی برابر بارسا خواهند داشت.

لوپتگی: بارسا خطرناک است و با ژاوی متحول شده

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در سانچس پیسخوان سویا میزبان بارسلوناست. دیداری معوقه که نتیجه اش برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. سویا در رده دوم لالیگا و در شش امتیازی رئال است و در صورت پیروزی به سه امتیازی صدرنشین خواهد رسید. در سوی دیگر بارسلونا هم می تواند فاصله 16 امتیازی با رئال را به 13 کاهش دهد.

بارسا پس از برتری 3-2 نفسگیر برابر الچه به این بازی حساس رسیده و سویا نیز توانسته اتلتیکو مادرید را 2-1 مغلوب کند تا با روحیه ای مضاعف برابر آبی اناری ها قرار بگیرد. روی کاغذ سویا شانس اول برد است ولی جولن لوپتگی معتقد است بارسا با ژاوی جانی تازه گرفته و بهترین تیم چند ماه اخیرش را در اختیار دارد.

 

 

1668515

 

 

لوپتگی در کنفرانس خبری امروز خود گفت:« شنبه برابر اتلتیکو یک بازی سخت انجام دادیم و فردا یک بازی سخت تر نیز در انتظار ماست. از نظر من این یکی از بهترین بارسلوناهای چند ماه اخیر است. آنها بازیکنان جوان بسیار خوبی دارند و عثمان دمبله هم ریکاوری کرده است. تیمی فوق العاده با هدایت ژاوی که همه چیز در مورد او کاملاً مشخص است. آن ها تیمی بسیار خطرناک و قدرتمند هستند و از رقابت با این تیم استقبال می کنم.»

 

 

1671840

 

 

لوپتگی ادامه داد:« بارسلونا مقابل الچه به شکلی واضح تیم برتر بود. نتیجه 3-2 نمایانگر چیزی که در طول بازی دیده شد، نبود. بارسلونا رقیبی است که ایده های روشنی دارد و ما را مجبور می کند در همه جنبه ها و سطوح، چه دفاعی و چه هجومی، بازی فوق العاده ای انجام دهیم. این تفکری است که باید ما را به سوی تلاش برای غلبه بر رقیبی بزرگ سوق دهد. تاثیر ژاوی روی بارسا کاملا مشهود است. بارسلونا طبعا به دنبال حفظ مالکیت خواهد بود ولی ما هم آماده ایم و برنامه های خودمان را داریم.»

دیدگاه‌ها