کد خبر : 1799438 | 29 آذر 1400 ساعت 19:11 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

سویا مدعی قهرمانی است؛

ژاوی: خشونت کاسمیرو؟ به من ربطی ندارد

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا از سویا به عنوان یکی از نامزدهای فتح عنوان قهرمانی در لالیگا نام برد.

ژاوی: خشونت کاسمیرو؟ به من ربطی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در دیداری حساس در لالیگا در خانه سویا مهمان این تیم خواهد بود و برتری تیم میزبان آنها را به فاصله سه امتیازی رئال مادرید صدرنشین خواهد رساند. ژاوی، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافته و مدعی شد این مسابقه فرصتی بزرگ برای بارسا در مسیر بازگشت به کورس قهرمانی خواهد بود.

 

ژاوی گفت: "سویا مانند سال گذشته نامزد کسب عنوان قهرمانی لیگ است. آنها اگر فردا در دیدار مقابل ما برنده شوند، فقط سه امتیاز از صدرنشین فاصله پیدا می کنند. سبک کار خولن لوپتگی و عملکرد این باشگاه نشان می دهد که چرا سویا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی می کند. در حال حاضر 16 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که این اختلاف فاحشی است، اما من هیچ احتمالی را رد نمی کنم.

 

1671840

 

اگر قادر به بازی در زمین تیم حریف بوده و قادر به پرس شدید و حفظ توپ باشیم، می توانیم نتیجه بگیریم. اما ما حریفی مانند سویا را پیش روی خود داریم. بازی فردا  یک مسابقه هیجان انگیز برای تماشاگران و شاید نه خیلی برای مربیان خواهد بود.

 

حالا با یک فرصت بزرگ برای بازگشت به کورس قهرمانی و رتبه های بالای جدول روبرو هستیم. ما 10 امتیاز از 15 امتیاز در بازی های اخیر در لالیگا را کسب کردیم که کارنامه بدی نیست، اما ما 15 امتیاز می خواستیم. حالا فردا شب در استادیوم سانچسس پیشخوان و مقابل یک رقیب مستقیم که تیم فوق العاده ای هم هست بازی می کنیم. اگر سه امتیاز را کسب کنیم رتبه چهارم در انتظار بارسلونا خواهد بود.

 

تغییرات سیستم مدیریتی بارسلونا در سال های اخیر؟ من شش سال در بارسلونا نبودم و به همین دلیل همه چیز مرا شگفت زده می کند. بازی بعدی در روز شنبه در راه است و باید به جلو نگاه کرد نه به گذشته، زیرا این کار بی فایده است. اظهارنظر اخیر من تنها بازتابی از آنچه دیدم بود و برخی مسائل من را شگفت زده کرد، اما هیچ بهانه ای برای پیشرفت در زمان حال و آینده وجود ندارد.

 

1670286

 

انتقاد از سبک بازی خشن کاسمیرو؟ من در مورد عملکرد داوران صحبت نمی کنم. کار داور بسیار دشوار است، آنها از VAR هم کمک می گیرند، اما این تکنولوژی کار را سخت می کند. من اینجا نیستم که در مورد قرمز یا زرد بودن رنگ کارت کاسمیرو در بازی نظر بدهم و این موارد به من ربطی ندارد."

دیدگاه‌ها