کد خبر : 1799444 | 29 آذر 1400 ساعت 19:40 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: جدایی دی‌لیخت؟ نشنیدم رایولا چه گفت!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد تیمش در ادامه فصل دیگر فرصت اشتباه ندارد.

آلگری: جدایی دی‌لیخت؟ نشنیدم رایولا چه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی دیروز مدعی شد ماتیس دی لیخت به دنبال جدایی از یوونتوس بوده و به رخ دادن این اتفاق در تابستان سال بعد فکر می کند. در آستانه دیدار فردا شب در مقابل کالیاری، مکس آلگری در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد تمایی به شنیدن صحبت های مینو رایولا در این رابطه نداشته است.

 

مکس آلگری گفت: "بازی سختی در پیش داریم، زیرا تعطیلات بعد از این دیدار شروع می شود و همه مشغول بستن چمدان و خرید هدیه هستند، اما ما باید روی بازی مقابل کالیاری تمرکز کنیم. حریف ما از کیفیت بالایی بهره برده و شایسته این جایگاه در جدول نیست. کالیاری بازیکنی چون کیتا، ژائو پدرو و پاولتی را در اختیار دارد و من معتقدم آنها بهترین مهاجمان در بین تیم های نیمه دوم جدول را در ترکیب خود می بینند.

 

1675891

 

کالیاری بازیکنان خوبی در خط میانی دارد و اگر فکر کنیم بازی فردا آسان خواهد بود، اشتباه خواهیم کرد. باید با نهایت تعهد در میدان حضور یابیم و دیگر نمی توانیم در خانه اشتباه کنیم. باید سعی کنیم تا جایی که ممکن است در دیدارهای پیش رو برنده شویم.

 

شایعات جدایی ماتیس دی لیخت؟ من نشنیدم که مینو رایولا چه گفت. ماتیس در حال طی روند پیشرفت است و او در دیدار مقابل بولونیا واقعا خوب بازی کرد. دی لیخت تنها 22 سال داشته و کیفیت بالایی دارد. او فقط می تواند مانند دیگر بازیکنان، از دژان کولوسفسکی گرفته تا فدریکو کیه زا و آندره رابیوت پیشرفت کند. این موضوع باید هدف اصلی ما باشد، سپس خواهیم دید در بازار چه اتفاقی می افتد.

 

بحث تمدید قرارداد پائولو دیبالا؟ او امروز صبح با تیم تمرین نکرد و ریسک کردن منطقی نیست. من با باشگاه در مورد تمدید قرارداد دیبالا صحبت نکرده ام. من می دانم که چند روز پیش مدیران یووه با مدیر برنامه پائولو ملاقات داشتند، اما از آخرین تحولات اطلاعی ندارم. فکر می کنم آنها در حال مذاکره هستند و این روندی طبیعی است."

دیدگاه‌ها