کد خبر : 1799501 | 30 آذر 1400 ساعت 09:40 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

لغو بازی سالرنیتانا؛ کرونا به سری A رسید

سالرنیتانا به دلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنانش نتوانست برای دیدار مقابل اودینزه به شهر اودین سفر کند.

لغو بازی سالرنیتانا؛ کرونا به سری A رسید

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سالرنیتانا و اودینزه قرار بود سه شنبه شب در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا برگزار شود.

یکی از بازیکنان سالرنیتانا با تست مثبت کرونا روبرو شده و همین باعث شد که اجازه پرواز با خطوط هوایی عادی به اعضای این تیم داده نشود.

تست‌های بیشتری از بازیکنان گرفته شد تا در صورت منفی بودن آنها، دیگر اعضای این تیم با پروازی خصوصی سه شنبه صبح راهی اودین شوند.

با این حال تست تعداد دیگری از بازیکنان و بعضی از اعضای کادر فنی نیز مثبت شد و مقامات پزشکی محلی در سالرنو به تمامی اعضای گروه اعلام کردند که باید وارد قرنطینه شوند.

 

1675973

 

چنین اتفاقی به این معناست که این تیم نمی‌تواند راهی سفر شده و در این بازی برابر اودینزه قرار بگیرد. آنها احتمالا در چند روز پیش رو نیز با این شرایط روبرو خواهند بود تا زمانی که تست کرونای آنها منفی شود.

سالرنیتانا با انتشار بیانیه‌ای در دقایق پایان دوشنبه شب اعلام کرد که اعضای این تیم اجازه حضور در هیچ فعالیت ورزشی را ندارند.

شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی بار دیگر موجی از نگرانی را به همراه داشته است. در ایتالیا پیش از این دو بازی در سری B نیز به همین دلیل لغو شده بود.

با این حال، همچنان لیگ برتر انگلیس بیشترین آسیب را از این اتفاق خورده و در هفته‌های اخیر چندین بازی از این رقابت‌ها به دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

دیدگاه‌ها