کد خبر : 1799553 | 30 آذر 1400 ساعت 12:46 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

خیلی روی ضربات ایستگاهی و شوتزنی تمرین می‌کنم؛

نجفی: بازی سنگینی در هوای سنگین سرچشمه داریم

حسن نجفی این روز ها به امید اول گلزنی در نساجی تبدیل شده و در جام حذفی نیز گل این بازیکن بود که تیم الهامی را به یک شانزدهم فرستاد.

نجفی: بازی سنگینی در هوای سنگین سرچشمه داریم

به گزارش "ورزش سه"، حسن نجفی که بیشتر گل هایش در لیگ برتر یک امتیازی بود در جام حذفی بالاخره گلی به ثمر رساند که موجب پیروزی و صعود تیمش به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی شد. او در مورد پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل تیم لیگ یکی آرمان گهر به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود اما هوا سنگین و فشرده بود. می دانستیم بازی مقابل تیم های لیگ یکی سخت است و حریف هم واقعا تیم خوبی بود و صد در صد گزینه صعود به لیگ برتر است. در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم بخاطر سنگینی هوا کار سخت شده بود، ولی خوشبختانه پیروز شدیم.


این بازیکن در مورد تیم حریف و اینکه کار را برای نساجی سخت کرده بودند، توضیح داد: واقعا تیم قابل احترامی بود. در نیمه اول ما بهتر بودیم ولی اگر بخواهم حقیقت را بگویم در نیمه دوم آرمان گهر بهتر بود و می توانست به گل دست پیدا کند که ما از تجربه خودمان استفاده کردیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.


او که تک‌ گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند ادامه داد: خدا را شکر که توانستم گل بزنم. خیلی روی ضربه ایستگاهی و  شوت زنی تمرین می کنم و باعث شد که گل قشنگی به ثمر برسانم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

1676063


وینگر نساجی در خصوص اینکه قرار است به زودی به چمن ورزشگاه ساری رسیدگی شود گفت: از این قرارها زیاد می گذارند. انشاالله که حرفشان راست باشد تا ما هم بتوانیم از فوتبال لذت ببریم نه اینکه با اعصاب به هم ریخته از ساری به تهران برگردیم.


نجفی در پایان در مورد دیدار با مس رفسنجان در هفته آینده لیگ برتر افزود: بازی سختی با مس در زمینی که واقعاً بازی کردن در آن سخت است و همچنین هوای سنگین سرچشمه داریم. من یک سال تجربه بازی در سرچشمه را دارم و واقعاً بازی کردن در جایی که در سطح بالایی قرار دارد، سخت است. با تیم خوب و پرمهره ای بازی داریم ولی بازی قشنگ از آب در می آید که انشاالله همراه با نتیجه برای نساجی باشد. انشاالله با کسب نتایج خوب دل هواداران نساجی را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها