کد خبر : 1799679 | 01 دی 1400 ساعت 09:24 | 53.8K بازدید | 29 دیدگاه

ژاوی: این همان بارسلوناست که من می‌خواهم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، علیرغم تساوی برابر سویا از عملکرد تیمش رضایت کامل دارد.

ژاوی: این همان بارسلوناست که من می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه سانچز پیزخوان مهمان سویا بود تا بازی عقب افتاده هفته چهارم را برگزار کند و در نهایت نیز به تساوی 1-1 رضایت داد.

این تساوی در حالی به دست آمد که سویا از دقیقه 64 و با اخراج ژول کونده از زمین  بازی 10 نفره به کارش ادامه داد  اما بازیکنان بارسا موفق نشدند از این موضوع استفاده کرده و دروازه حریف را برای بار دوم باز کنند.

ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بازی تلخ و شیرینی بود و خوابیدن امشب برای من دشوار خواهد بود. ما باید برنده می‌شدیم خصوصا که یک بازیکن بیشتر داشتیم. وقتی یک بازیکن بیشتر داریم باید آرام‌تر باشیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و تیم روند رو به رشدی را طی می‌کند.»

 

1676220

 

این مربی کاتالان ادامه داد:« ما وقتی توپ را از دست می‌دادیم به پرسینگ روی می‌آوردیم و آن را بهتر از قبل به چرخش درمی‌آوردیم. ما برای این که بتوانیم به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شویم نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم اما من علیرغم تساوی به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما امشب خوش شانس نبودیم. من بسیار به همه افتخار می‌کنم. این بارسلونا شبیه تیمی است که من می‌خواهم داشته باشم.»

او اضافه کرد:« باعث تاسف است. این فرصتی طلایی برای رسیدن به جایگاه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود. یک امتیاز فایده‌ای برای ما ندارد. بدترین اتفاق امشب نتیجه‌ای بود که به دست آمد اما ما در مسیر درستی قرار داریم. حس خوبی داریم اما نتیجه خوب نبود. ما بار دیگردر سال جدید به همین مسیر ادامه خواهیم داد.

ژاوی درباره عملکرد تیم حریف اظهار داشت:« آنها تیمی بسیار باتجربه و فیزیکی هستند. ژول کونده بسیار خوب دفاع کرد و ما امروز موقعیت‌های بسیاری را از بال‌ها ایجاد کردیم. آنها  تیم بزرگی هستند اما ما امروز تیم برتر زمین بودیم. فکر می‌کنم شایستگی بارسا بیشتر از تساوی بود.»

 

دیدگاه‌ها