کد خبر : 1799681 | 01 دی 1400 ساعت 09:40 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: باید همین فاصله را با صدر جدول حفظ کنیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از شرایط فعلی تیمش در جدول رده‌بندی سری A راضی است.

آلگری: باید همین فاصله را با صدر جدول حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

آنها علیرغم نتایج نه چندان خوبی که از ابتدای فصل به دست آورده بودند توانستند تا حد زیادی خود را بالا بکشند و در حال حاضر با 34 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تساوی آتالانتای رده چهارمی برابر جنووا در بازی شب گذشته نیز باعث شد که اختلاف آنها با این تیم به چهار امتیاز برسد.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« اگر با همین فاصله به آخر فوریه برسیم من خوشحال و راضی خواهم بود چون می‌توانیم برای حضور در جمع چهار تیم صدر جدول رقابت کنیم. من از این موقعیت بسیار راضی خواهم بود.»

 

1674917

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« ما در ژانویه و فوریه بازی‌های رو در روی بسیاری داریم اما پس از آن تقویم بازی‌ها برای ما بسیار ساده‌تر خواهد شد، در حالی که دیگر تیم‌ها باید با هم روبرو شوند. ما 11 امتیاز در دیدارهای رو در رو به دست آوردیم اما در سایر بازی‌ها امتیاز از دست دادیم.»

یکی از مدیران یوونتوس پیش از این بازی گفته بود که پائولو دیبالا و ماتیس دی لیخت بازیکنان امروزی هستند که بیشتر از پیراهن و باشگاه به مدیربرنامه‌هایشان وفادار هستند.

آلگری در این باره اظهار داشت:« من حرفی برای زدن ندارم. دی لیخت امروز بازی خیلی خوبی داشت، پائولو نشان داده که یوونتوس برایش ارزشمند است. او بازیکن بزرگی است و ما منتظر می‌مانیم تا به آمادگی کامل برسد. نکته مهم این است که همه در ژانویه و فوریه در شرایط خوبی قرار داشته باشند.»

او همچنین درباره تغییر جایگاه مویزه کین و آلوارو موراتا گفت:« موراتا نمی‌توانست از فضا استفاده یا به درستی حرکت کند، بنابراین ترجیح دادم که کین را به پست مهاجم نوک ببرم. موراتا پس از آن کمی آرام شد و فضای بیشتری داشت تا از کناره‌ها شروع کند و این کار به خوبی جواب داد.»

 

دیدگاه‌ها