کد خبر : 1799702 | 01 دی 1400 ساعت 10:22 | 44K بازدید | 24 دیدگاه

اخراج برای توپی که به صورت آلبا کوبیده شد (عکس)

ژول کونده، مدافع سویا، نتوانست عصبانیتش را در مواجهه با یوردی آلبا کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد.

اخراج برای توپی که به صورت آلبا کوبیده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سویا شب گذشته در ورزشگاه سانچز پیز خوان میزبان بارسلونا بود و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد.

تیم میزبان ابتدا توانست روی کرنر زیبای ارسالی از سوی ایوان راکیتیچ و توسط پاپو گومز به گل برتری برسد اما این برتری دوام زیادی نداشت و دقایقی بعد این رونالد آرائوخو بود که روی یک ضربه سر بازی را به تساوی کشید.

با این حال این اشتباه عجیب کونده بود که باعث شد سویا با یک یار کمتر به کارش ادامه دهد و شانسش برای کسب سه امتیاز در این بازی کم شود.

 

1676249

 

زمانی که این بازیکن برای پرتاب اوت به کنار زمین رفت تا توپ را در نیمه زمین بارسا بیاندازد از سوی آلبا و گاوی تحت فشار قرار داشت.

آلبا به سوی این بازیکن 23 ساله پرخاش کرد تا او را وادار کند که هرچه سریع‌تر بازی را آغاز کرده و توپ را به گردش دربیاورد و همین موضوع کونده را تحریک کرد که توپ را در کنار زمین و از فاصله‌ای نزدیک به صورت این مدافع چپ بارسا بکوبد.

 

1676248

 

کارلوس دل سرو گرانده، داور بازی، که در فاصله نزدیکی با این صحنه قرار داشت بدون این که لحظه‌ای مکث کند کارت قرمز را از جیبش بیرون کشیده و این بازیکن را مستقیما از زمین بازی اخراج کرد.

این مدافع سعی کرد در برابر داور وانمود کند که بی‌گناه است اما فایده‌ای نداشت و دوربین‌های تلویزیونی نیز به خوبی همه چیز را ضبط کرده بودند.

اخراج این بازیکن باعث شد که سویا در 25 دقیقه پایانی بازی 10 نفره به کارش ادامه دهد اما بارسا نتوانست از این برتری عددی استفاده کرده و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

 

 

دیدگاه‌ها