کد خبر : 1799707 | 01 دی 1400 ساعت 10:53 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شزنی: یوونتوس مغرورانه بازی می‌کند

وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، از این که این تیم مغرورانه در زمین حاضر می‌شود ابراز ناراحتی کرد.

شزنی: یوونتوس مغرورانه بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند.

این تیم از ماه نوامبر تا به حال تنها دو گل در مسابقات سری A دریافت کرده تا شرایط نه چندان خوب دفاعی‌اش در اوایل فصل را جبران کرده باشد.

شزنی پس از پیروزی در بازی شب گذشته به DAZN گفت:« ما به سختی تلاش کردیم اما فکر می‌کنم هنوز جای پیشرفت زیادی از نظر دفاعی و همچنین در خط حمله داریم. گاهی ما با زدن یک گل آرام می‌گیریم و بیش از حد عقب می‌نشینیم اما این در طولانی مدت خوب نیست. ما در این شرایط مغرورانه بازی می‌کنیم و من از این موضوع خوشم نمی‌آید.»

 

1655152

 

کالیاری دو موقعیت گلزنی خوب داشت که مهار درخشان شزنی روی یکی از آنها مانع گلزنی این تیم شد.

این دروازه‌بان لهستانی در این باره گفت:« این اتفاق بارها رخ داده است، مانند گلی که در بازی ونتزیا دریافت کردیم. ما در نیمه دوم خیلی عقب نشستیم و هر بار نمی‌توانیم میزان جدیت بازی را به مدت 10 تا 15 دقیقه پایین بیاوریم. امروز همه چیز خوب پیش رفت اما ما دو امتیاز برابر ونتزیا از دست دادیم و نمی‌توانیم به همین روند ادامه دهیم.»

یکی از خبرنگاران از شزنی خواست که به عملکردش روی ضربه سر ژوائو پدرو و بیرون فرستادن آن با  نوک انگشتانش از یک تا 10 نمره دهد. این دروازه‌بان پاسخ داد:« فکرمی‌کنم شش از 10. این توپ تقریبا به مرکز دروازه آمد، بنابراین خیلی سخت نبود.»

دیدگاه‌ها