کد خبر : 1799754 | 01 دی 1400 ساعت 14:42 | 10.3K بازدید | 14 دیدگاه

بازی شماره 300 خاص بود

تراشتگن: ما بارسلوناییم و برای قهرمانی می‌جنگیم

گلر آلمانی بارسلونا قول داد تا زمانی که به لحاظ ریاضی شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشند، پاپس نکشند.

تراشتگن: ما بارسلوناییم و برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار معوقه از هفته چهارم فصل جاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا بارسلونا در خانه سویا به کسب تساوی 1-1 بسنده کرد.

در این بازی نخست این سویای میزبان بود که با گلزنی پاپو گومز از روی پاسی از ایوان راکیتیچ در دقیقه 32 پیش افتاد. بارسلونا اما بازنده به رختکن نرفت، چرا که درست در آخرین دقیقه نیمه اول، توسط آرائوخو روی پاسی که عثمان دمبله به او داده بود، گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

1676321

 

 

دو تیم در حالی به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند که سویا از دقیقه 64 با اخراج مدافع میانی‌اش ژول کنده 10 نفره به بازی ادامه داد. کنده به دلیل کوبیدن توپ به صورت جوردی آلبا و رفتار غیرورزشی‌ از داور کارت قرمز گرفت. 

 

 

1676319

 

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، بارسلونا برای هفتمین بار در فصل جاری مساوی کرد و 28 امتیازی شد تا با یک پله صعود در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

 

این بازی شماره 300 تراشتگن با پیراهن بارسا بود. گلر آلمانی در 120 بازی کلین شیت کرده و البته 300 بار نیز دروازه اش باز شده است.

او در پایان بازی گفت:« شرایط خوبی دارم و مصدوم نیستم. اگر مشکل زانو داشتم، قطعا برابر سویا بازی نمی کردم. جراحی ای که تابستان داشتم خوب پیش رفت و دیگر مشکلی ندارم.

شرایط بارسا خوب نیست و مثل خیلی از تیم های دیگر از کرونا ضربه دیده ایم. مسئولان در تلاشند تا وضعیت تیم را بهتر کنند و باید صبر کرد. خوشحالم که بازی شماره 300 خودم برای بارسا را انجام دادم و این برایم بسیار خاص است.»

 

 

1676320

 

 

تراشتگن ادامه داد:« فاصله با صدر کمی زیاد شده ولی ما بارسلوناییم و نباید ناامید شویم. برابر سویا نشان دادیم که تیم در مسیر درستی قرار گرفته و حس بسیار خوبی پس از پایان مسابقه دارم. معتقدم رفته رفته به روزهای اوج باز خواهیم گشت و تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشیم، مبارزه خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها