کد خبر : 1799760 | 01 دی 1400 ساعت 15:30 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

رتبه‌مان نسبت به عملکردی که داریم باورکردنی نیست؛

فلاحیان: آمدن سیدعباسی شوک خوبی بود

هافبک دفاعی شهر خودرو، تعویض طلایی این تیم در جام حذفی شد و توانست تیمش را از حذف نجات داده و زمینه‌ساز صعود عنابی‌پوشان شود.

فلاحیان: آمدن سیدعباسی شوک خوبی بود

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که شهر خودرو در آستانه حذف از جام حذفی با شکست مقابل استقلال ملاثانی قرار داشت اما درخشش محمدرضا فلاحیان و دو ضربه دیدنی او ناجی تیم مشهدی شد و این بازیکن که به صورت تعویضی به ترکیب شهر خودرو اضافه شده بود، توانست در قامت گلزن تیمش را به جمع 16 تیم برتر جام حذفی برساند.

 

فلاحیان در گفتگو با خبرنگار ما درباره درخشش‌اش در جام حذفی گفت: خداراشکر با یک بازی خوب توانستیم پیروز شویم؛ حریف هم تیم قابل احترام و بسیار جنگنده‌ای بود و انشاالله که در ادامه مسیر موفق باشند. آقای سیدعباسی دقیقه 70 لطف داشتند و من را به زمین فرستادند و با تلاش بچه ها توانستیم دو گل بزنیم. اینکه در صعود تیمت نقش داشته باشی حس خیلی‌خوبی است و خوشحالم که در همان دقایقی که در زمین بودم دو گل به ثمر رساندم.

هافبک دفاعی شهر خودرو درباره وضعیت تیمش توضیح داد: در بازی‌های قبلی تیم ما خیلی بدشانسی آوردیم و بالاخره در این دیدار به حق‌مان رسیدیم و توانستیم با یک برد دل مردم مشهد را شاد کنیم؛ اصلا جایگاه‌مان این جای جدول نیست و رتبه‌ای که داریم به نسبت کیفیتی که ارائه می‌دهیم باورکردنی نیست.

محمدرضا فلاحیان در واکنش به حضور سیدعباسی در کادرفنی شهر خودرو پاسخ داد: آقای سید عباسی یک مربی با دانش و خوش‌اخلاق است و از زمانی که آمده تیم را از همه لحاظ بالا برده است؛ بچه‌های ما کمی ناامید بودند ولی از زمانی که آقا داود آمده، امید را به تیم تزریق کرده و با آمدنش به ما یک شوک وارد شد. انشاالله با کسب نتایج خوب بتوانیم دل سرمربی‌مان را شاد کنیم.

 

او درباره دیدار بعدی شهر خودرو مقابل استقلال گفت: استقلال نیازی به تعریف کردن ندارد، بازی کردن مقابل بهترین تیم ایران و آسیا سخت است ولی ما یکدل شده‌ایم و راهی به جز بردن نداریم و انشاالله که در این بازی پیروز می‌شویم.

دیدگاه‌ها