کد خبر : 1799806 | 01 دی 1400 ساعت 19:43 | 55.8K بازدید | 7 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

کاوانی،تو دیگر ۲۴ ساله نیستی؛ برو برای بارسا بازی کن

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، از انتقال ادینسون کاوانی به بارسلونا حمایت کرد.

کاوانی،تو دیگر ۲۴ ساله نیستی؛ برو برای بارسا بازی کن

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد در تابستان گذشته، ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و به همین خاطر شایعات زیادی در مورد جدایی او از جمع شیاطین سرخ منتشر شده است. از سمت دیگر بارسلونا نیز به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند و گفته می‌شود که آنها به جذب ستاره اروگوئه‌ای بسیار نزدیک هستند.

 

 

1676406

 

 

در همین راستا ستاره سابق و بلغارستانی منچستریونایتد یعنی دیمیتار برباتوف از انتقال ادینسون کاوانی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید: "علی‌رغم یک فصل خوب، کاوانی به اندازه کافی بازی نکرده است. وقتی شخصی مانند رونالدو وارد باشگاه می‌شود تمام توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. او در هر مسابقه به میدان می‌رود و در دنیای فوتبال چنین چیزهایی اتفاق می افتد."

 

برباتوف در ادامه گفت: " اگر فرصتی برای کاوانی وجود داشته باشد که باشگاه را ترک کند، اگر پیشنهادی از بارسلونا وجود داشته باشد، مطمئناً او به فکر استفاده از آن برای بیشتر بازی کردن خواهد بود. و اگر زمان بیشتری برای به میدان رفتن در لالیگا داشته باشد من از این انتقال حمایت خواهم کرد. به او بگویید برو آنجا و بازی کن. به نظر می‌رسد که این یک معامله عالی با پول فوق العاده است. تو دیگر 24 ساله نیستی!"

 

 

1676404

دیدگاه‌ها