کد خبر : 1799832 | 01 دی 1400 ساعت 22:54 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1 - 0 تورینو؛ پایان شیرین سال درخشان 2021

اینتر در آخرین دیدار خود در سال 2021 با یک گل در سن سیرو موفق به غلبه بر تورینو شد.

اینتر 1 - 0 تورینو؛ پایان شیرین سال درخشان 2021

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در سال 2021 بعد از یک دهه فاتح اسکودتو شد، تا چند هفته پیش هفت امتیاز با صدر جدول فاصله داشت، اما در این مدت نتایج درخشانی گرفته و در نهایت سال 2021 را با صدرنشینی و برتری 0-1 مقابل تورینو تمام کرد.

 

بر خلاف تصور این تورینو بود که بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 14 می توانست با ضربه پیاتسا از بیرون محوطه جریمه اینتر به گل برسد، اما شوت او با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد.

 

یک دقیقه بعد این بار اینتر صاحب فرصت گلزنی شده و الساندرو باستونی فرصت داشت از گوشه محوطه جریمه دروازه تورینو را باز کند، اما ضربه والی او را ساویچ با واکنشی خوب دفع کرد.

 

در ادامه و روی ضدحمله اینتر این الساندرو باستونی پیش تاخته بود که از سمت چپ محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک با دروازه تورینو تک به تک شد، اما تعلل او باعث شد مدافع حریف سر رسیده و مانع گل شدن ضربه مدافع اینتر شود.

 

1676443

 

1676444

 

اما در دقیقه 30 اینتر بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال زمینی ادین ژکو در مرکز محوطه به دونزل دومفرایس رسید و این مدافع هلندی با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

در اواخر نیمه اول لائوتارو مارتینز در موقعیتی تک به تک حتی دروازه بان تورینو را هم دریبل کرد، اما ضربه او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه نیافت و اینتر با تکیه بر همین یک گل راهی رختکن شد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این تورینو بود که در صدد جبران برآمده و بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت، اما قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه اینتر نبود.

 

در دقیقه 66 تورینو در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زمینی لوکیچ با عکس العمل خوب سمیر هندانوویچ همراه شد.

 

در اواخر مسابقه و روی حرکت استفانو سنسی و پاس زمینی او به الکسیس سانچس بود که بهترین فرصت اینتر برای زدن گل دوم ایجاد شد، اما ضربه محکم ستاره شیلیایی از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه اتفاقی رخ نداد و اینتر با همان یک گل تورینو را شکست داد.

دیدگاه‌ها