کد خبر : 1799844 | 02 دی 1400 ساعت 00:30 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

الساندرو باستونی:

همان تیم مستحکم فصل گذشته شدیم

الساندرو باستونی، مدافع 22 ساله نراتزوری مدعی شد اینتر دوباره به تیم مستحکم فصل گذشته تبدیل شده است.

همان تیم مستحکم فصل گذشته شدیم

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری با تک گل دقیقه 30 دنزل دومفرایس هر سه امتیاز دیدار مقابل تورینو در استادیوم سن سیرو را به دست آورده و سال 2021 را به بهترین شکل و با حضور در صدر جدول به پایان رساند. الساندرو باستونی، یکی از بازیکنان مهم ترکیب اینتر در پایان این دیدار مدعی شد این تیم در هفته های اخیر بسیار خوب عمل کرده و قصد دارد درخشش فصل گذشته و قهرمانی در لیگ ایتالیا را دوباره تکرار کند.

 

1676471

 

الساندرو باستونی گفت: "موفق به کسب پیروزی و ثبت یک کلن شیت دیگر در دیدار امشب برابر تورینو شدیم. ما استحکام دفاعی سال گذشته را دوباره در فصل جاری نیز به دست آورده و در هفته های اخیر خوب کار کرده ایم. البته تاثیر سرمربی تیم نیز در این رخ دادن این اتفاق کاملا مشهود است، زیرا سیمونه اینزاگی ویژگی غیرقابل پیش بینی بودن را به تیم اضافه کرده و ما سال گذشته اینگونه نبودیم. در کل اینتر یک ماه فوق العاده را سپری کرده است.

 

فتح اسکودتو در فصل گذشته هوشیاری بیشتری به ما داده و به بازیکنان اینتر انگیزه می دهد که بیشتر تلاش کرده و ما می خواهیم آنچه که سال گذشته انجام دادیم را دوباره تکرار کنیم. حالا دیگر ما علیرغم هر سه روز یک بار بازی کردن احساس خوبی داریم و این مسئله برای بازیکنان تیم عادی شده است. به علاوه اینتر نمایش سرگرم کننده ارائه می دهد و بازیکنان جدید نیز به خوبی خود را با شرایط تیم تطبیق داده اند. ما می‌خواهیم در سال جدید نیز به همین روند ادامه دهیم."

 

دیدگاه‌ها